Rubriigid

Kuidas teha Facebook kampaaniat

Kuidas teha Facebook kampaaniat Selles artiklis jagame sulle 7 olulist edu võtit, et Facebook kampaaniad toimiksid.Kas teadsid, et Facebook – Meta on suurim sotsiaalmeedia platvorm kus ettevõtted saavad teha erinevaid kampaaniaid? Reklaamiagentuurina loome igapäevaselt erinevaid Faceboooki ja Instagrami kampaaniaid, mille toimimist me pidevalt analüüsime. Töötades erinevate valdkondade reklaamidega, on meil hea ülevaade, mis toimib ja mis ei toimi. Jagame Sulle järgmisena, mida tuleks meeles pidada Facebook ads kampaaniate loomisel Meta platvormil.   1. Facebook pixli seadistamine Enne kui hakatakse meta kampaaniaid looma, siis kõige tähtsam on seadistada Pixel. See on koodijupp, mis lisatakse veebilehele ning selle abil kogutakse infot. Saadud info abil optimeeritakse kampaaniaid, luuakse erinevaid sihtgruppe ning tehakse ka taasturundust.  Kui see on tegemata, siis informatsiooni reklaami toimimise kohta ei ole. Seega puudub igasugune ülevaade, kas facebooki / Instagrami reklaamid toimivad eesmärgipäraselt, kuidas potentsiaalsed kliendid käituvad, kas külastatakse kodulehte, mis tulemust kulutatud raha ettevõttele toob? Antud analüütika puudumisel, kahjuks

Loe veel

Mis on tootepilt ja reklaami visuaal? Kuidas neid kasutada?

Mis on tootepilt ja reklaami visuaal? Kuidas neid kasutada? Headel tootepiltidel on omad kriteeriumid: Toodetel peavad olema professionaalselt tehtud pildid ehk õigel valgel taustal ja nurga alt. Pilt peab olema terav, hästi valgustatud ja pildistatud realistlike värvidega. Toode võiks olla pildistatud eri nurkade alt (mõningatel juhtudel lisatakse  piltidele ka mõõdud näiteks mööbli puhul). Tänapäeval on ka trendikas nö. interaktiivsed tootepildid 3D kujul, mida saab pöörata ja vaadata iga nurga alt.  Tootepildi kasutamine reklaamis – ERAND! Digireklaami visuaalid grupeerime vastavalt müügilehtrile erinevatesse kategooriatesse. 1. Reklaami visuaal külmale auditooriumile Külm auditoorium on potentsiaalne ostjaskond, kes pole mitte kunagi toote või valdkonnaga kokku puutunud. Vastavalt müügilehtri loogikale on see esimene staadium, kus reklaami eesmärk on tõmmata tähelepanu ja tekitada huvi toote/teenuse/valdkonna vastu. Suurim viga, mida tehakse siinkohal on antud auditooriumile tootepiltide reklaamimine ja ainuke sõnum “Osta kohe”. Võime kinnitada, et 90% juhtudel see ei toimi, välja arvatud juhul, kui tegemist on suure brändi

Loe veel

Reklaami analüütikas tulemuste mõõtmine

Kas me näeme kõiki tulemusi? Kahjuks, me ei näe kõiki tulemusi. Selleks on mitmeid erinevaid segavaid tegureid nagu: AdBlockerid, mis ei lase andmeid edasi saata ca. 10-20% ei ole näha. Inimesed võtavad teiega ühendust teisiti ja me ei saa neid andmeid kätte. Võivad olla erinevad pisemad brauseri laadimisprobleemid, mis ei lase andmeid ära saata. Umbes 20% andmetest läheb meie jaoks kaduma. Võimalik, et isegi rohkem, kuid üldise pildi saame kätte. Kui reklaami eesmärk on tekitada rohkem huvi toote vastu ja nö. soojendada potentsiaalset klienti ostuks? Sellisel juhul jälgime me teistsuguseid mõõdikuid. Siis reklaamid võivad olla näiteks YouTube, bännerreklaamid, Facebooki liikluse või tuntuse reklaamid. Nende reklaamide ülesanne on tekitada huvi toote või teenuse vastu. Sinna alla võivad minna ka brändi tuntuse reklaamid, kuid sellega ei soovitaks koheselt tegeleda, kui olete alles alustanud reklaamimisega. Antud reklaamide analüütikas jälgitakse tulemusi juba teiste mõõdikute põhjal. Näiteks: Kui palju kasutajaid nägid teie reklaami (reach, impressions)?

Loe veel

MIS ON REMARKETING EHK TAASTURUNDUS?

Google kutsub seda remarketing kampaaniaks, Yandex aga retargeting kampaaniaks, kuid eesti keeles tuntakse ja kutsutakse seda taasturundus reklaamikampaaniaks. Antud artiklis räägime, millega on tegu ja miks peaks iga turundaja ning reklaamija antud reklaami võimalust kasutama.

Loe veel

Mis on SEO, ehk kodulehe optimeerimine?

Mis on SEO, ehk kodulehe optimeerimine? Alustaks sellest, et räägiks üle terminid, mida kasutatakse. “SEO” = “Search engine optimization” = “otsimootorite optimeerimine” = “otsingumootorite optimeerimine” = “kodulehe optimeerimine” = “SEO optimeerimine”. Nagu me näeme, termineid on palju, kuid kõik need tähendavad üht ja sama. Mõisted ja arusaamad SEO – (lühend Search engine optimization) – on tegevuste kogum, eesmärgiga suurendada kodulehe nähtavust otsingumootorites.   Mille jaoks on vaja kodulehe SEO optimeerimist? Kodulehe optimeerimist on vaja otsingute tulemuste parandamiseks (kõrgema positsiooni saamiseks) otsingumootoris, eesmärgina saada suuremat liiklust kodulehele.  Kui kasutaja lööb Google otsingus sisse teatud märksõna, siis ta saab otsingu tulemusena teatud hulk vasteid (seda kutsutakse ka orgaaniliseks tulemuseks). SEO mõte ongi selles, et teie leht oleks maksimaalselt kõrgemal positsioonil, otsides otsingumootoris teatud märksõna alusel.    NÄIDE Tavaliselt esimesed 5 otsingu tulemust on makstud reklaam ehk Google Ads reklaam. Mis on Google Ads reklaam? Järgmisena tuleb orgaaniline otsingutulemus. Mitte kogu aeg, kuid

Loe veel

Google Ads koolitus – Juurkaust

Antud lehelt leiad palju ja erinevat informatsiooni Google Ads reklaami kohta. Püüan kirjutada lühidalt ja konkreetselt, ilma tühja jututa.

Lehte hakkan pidevalt täiendama ja lisama uut informatsiooni. Seda lehte võib nimetada “Juurkaustaks”, kust saate liikuda edasi sinna, mis teid parajasti huvitab.

Loe veel

GOOGLE ADS REKLAAMI PLUSSID JA MIINUSED!

GOOGLE ADS REKLAAMI PLUSSID JA MIINUSED! Kuidas saada uusi kliente läbi interneti? Selle probleemi ees seisab iga ettevõtja, nii alustav, kui ka tegutsev. Esialgu vaatame, mis kanaleid pidi saame kasutajad teie kodulehele. 1. Orgaaniline tulemus otsingumootorites (SEO)2. Suunatud klikipõhine reklaam otsingumootorites3. Reklaam sotsiaalmeedias4. Bänner reklaamid5. Emaili turundus6. Infoportaalid ja ärikataloogid   PLUSSID – Google Ads reklaami eelised Põhimõtteliselt koheselt peale reklaami avalikustamist hakkatakse teie reklaami näitama, ning teie lehele tulevad teie potentsiaalsed kliendid. Google Ads reklaamikeskkond katab internetis otsinguvõrgustiku, display võrgustiku, mis sisaldab bännerreklaame, videoreklaame (youtube), ning rakendusesiseseid reklaame (mobiilirakendused). Reklaami näidatakse ainult neile kes otsib. Reklaami saab suunata väga täpselt, soo põhiselt, vanuse põhiselt või vastavalt regioonile (linn) või lähiümbruskonnale. Aruandlus on väga täpne, ning näitab ära iga klikki ja iga reklaamkuulutuse kuvamisele kulutatud sendi.Tasu võetakse vaid tulemuse eest.   MIINUSED – Google Ads reklaami puudused Süsteemi kasutamine on tasuta, kuid klikkide eest peab tasuma. Et olla koguaeg esimestel

Loe veel

MIDA TÄHENDAB GOOGLE PARTNER?

MIDA TÄHENDAB GOOGLE PARTNER? Kindlasti on paljud kohanud reklaamides või artiklites väiteid, et ollakse Google Partner või Google Premium Partner ja on olemas sertifitseeritud kontohaldurid. Kuid mida see tähendab?    Mida on üldse vaja teha, et saada Google Partneri staatus? Kui soovid tellida teenuse Google Partnerilt, peab teenusepakkuja vastama kindlatele nõudmistele. Kõigepealt on vaja teenusepakkujal liituda Google´i vastava programmiga ja liitumisel on vaja täita kolm kriteeriumit: Tuleb omandada vastavad sertifikaadid. Kuna Google Ads pole just kõige kergem süsteem reklaamimiseks, on Google loonud oma õpikeskkonna, kus saab oma teadmised eksamiga kinnitada. Sertifikaate pole väga lihtne saada, kuid nende olemasolu annab kinnituse, et reklaamija teab põhialuseid ja oskab teha reklaami. Peab näitama piisavat reklaamikulu. Tõestamaks, et firma ikka tegeleb reklaamiga, peab reklaamikontode peale kokku olema reklaamikulu 90 päeva jooksul rohkem kui 10 000 eurot. Ettevõtte tulemuslikkus kliendibaasi hoidmisel. Veel üheks väga tähtsaks näitajaks on ettevõtte kliendibaasi säilivus. Kui igakuiselt kliendid vahetuvad, siis

Loe veel

MIKS GOOGLE ADS REKLAAM EI TOO SOOVITUD TULEMUST?

MIKS GOOGLE ADS REKLAAM EI TOO SOOVITUD TULEMUST? Miks Google Ads reklaam ei too soovitud tulemust? Toome välja peamised probleemsed kohad. Sageli kuuleme ettevõtete arvamust, et Google Ads reklaam ei tööta nende jaoks. Kui süveneda probleemi siis näeme, et on tehtud vigu juba alguses reklaami seadistamisel ja arusaam reklaami ülesandest on vale. Antud artiklis toome välja põhilised probleemsed kohad, miks Google Ads reklaam ei ole toiminud vastavalt soovile.   GOOGLE ADS TÕSTAB MÜÜKI? Kas Te tõesti arvate, et reklaam teeb kõik töö Teie eest ära? Ärge olge nii naiivsed! Google reklaami esimeseks ja peamiseks ülesandeks on tuua lehele kasutajaid ehk tõsta lehe külastatavuse arvu ning tuua maksimaalselt õiged kasutajad, kes on huvitatud teie teenusest või tootest. Teiseks eesmärgiks ja ka väga oluliseks on kaubamärgi tuntuse tõstmine ehk bränding. Tänu graafilisele visuaalile (bänner) ja videoreklaamile (Youtube) saab seda teha väga efektiivselt..   TULEMUSI EI JÄLGITA! Igat reklaami tulemust peab jälgima, mõõtma

Loe veel

MIS ON ADWORDSI REKLAAMI ÜLESANNE?

MIS ON ADWORDSI REKLAAMI ÜLESANNE? Google AdWordsiga reklaami tehes satun aina sagedamini kokku inimestega, kes arvavad, et AdWords suudab kõike. Arvatakse, et kui AdWordsi kampaania tööle panna, siis müük kohe tõuseb ja kõik mured ongi kadunud. Nii see kahjuks pole!   Google Ads (AdWordsi) reklaami ülesanne nr 1 on tuua potentsiaalsed kliendid teie lehele. Muidugi on AdWordsi reklaamil erinevaid instrumente, mis aitavad teil tooteid müüa, kuid kindlasti ei sunni see kasutajat ostma just seda toodet, mida müüte. Kuid selles artiklis ei räägi ma AdWordsi reklaamist, vaid tahan öelda, et ärge tekitage endale väärarusaama, et tänu AdWordsi reklaamile hakkab müük kohe kasvama. AdWords toob kliendid lihtsalt teieni ja sellel on müügiprotsessis suur roll. Loe lähemalt ka müügilehtrist. Loe lähemalt ka müügilehtrist.   Kas sinu leht müüb? Koduleht või E-pood peab oma tööd tegema. Kui potentsiaalne klient tuleb sinu kodulehele, teda huvitab mingi kindel toode ja ta seda lehelt ei leia, siis

Loe veel
müügilehter

MIS ON MÜÜGILEHTER?

Väga paljud inimesed teavad, mis on müügilehter, ja paljud jällegi seda kahjuks ei tea.

Selgitan teile nüüd lähemalt, mis see on ja miks see oluline on. Müügilehter on turundusmudel mis kirjeldab teie klientide liikumist alatest esimesest kontaktist kuni ostu sooritamiseni.

Müügilehter (sales funnel, purchase funnel, sales pipeline)

Müügilehtri kontseptsiooni töötas välja Ameerika jurist Elias St. Elmo Lewis 1898. aastal. Mudel sisaldas kliendi psühholoogilist kirjeldust. Kolmkümmend aastat hiljem ühendatud see tuntud kaubanduse kontseptsiooniga – AIDA

Loe veel

Reg kood: 14113989

info@geeks.ee
+372 5862 9988

Tallinn, Mustamäe tee 44/1,
korpus C, 4 korrus.

Maja ees saab tasuta parkida kuni 3 tundi, kasutades parkimiskella.

LIITU UUDISKIRJAGA

Saadame värskeid uudiseid ning jagame sulle kasulikke turunduse- ja internetireklaami-teemalisi nõuandeid

Copyright 2017 – 2024 © GEEKS