Kuidas teha Facebook kampaaniat
Kuidas teha Facebook kampaaniat Selles artiklis jagame sulle 7 olulist edu võtit, et Facebook kampaaniad toimiksid.Kas teadsid, et Facebook – Meta on suurim sotsiaalmeedia platvorm kus ettevõtted saavad teha erinevaid kampaaniaid? Reklaamiagentuurina loome igapäevaselt erinevaid Faceboooki ja Instagrami kampaaniaid, mille toimimist me pidevalt analüüsime. Töötades erinevate valdkondade reklaamidega, on meil hea ülevaade, mis toimib ja mis ei toimi. Jagame Sulle järgmisena, mida tuleks meeles pidada Facebook ads kampaaniate loomisel Meta platvormil. 1. Facebook pixli seadistamine Enne kui hakatakse meta kampaaniaid looma, siis kõige tähtsam on seadistada Pixel. See on koodijupp, mis lisatakse veebilehele ning selle abil kogutakse infot. Saadud info abil optimeeritakse kampaaniaid, luuakse erinevaid sihtgruppe ning tehakse ka taasturundust. Kui see on tegemata, siis informatsiooni reklaami toimimise kohta ei ole. Seega puudub igasugune ülevaade, kas facebooki / Instagrami reklaamid toimivad eesmärgipäraselt, kuidas potentsiaalsed kliendid käituvad, kas külastatakse kodulehte, mis tulemust kulutatud raha ettevõttele toob? Antud analüütika puudumisel, kahjuks