Rubriigid

Digiturundus – mis see on ja miks see on oluline?

Digiturundus on tegevus, mis kasutab digitaalseid kanaleid, nagu veebisaidid, sotsiaalmeediaplatvormid, e-post ja otsingumootorid, et reklaamida tooteid või teenuseid ning jõuda sihtrühmani. See võimaldab ettevõtetel suhelda klientidega digitaalsetes keskkondades, kus nad veedavad suure osa oma ajast.

Loe veel
Facebook reklaam ja turundus

Facebook reklaam ja turundus: tulemused ja nähtavus ettevõttele

Facebook reklaam ja turundus (Meta reklaamid) on parimaid viise sotsiaalmeedias uute klientide leidmiseks ja olemasolevatele turundamiseks.

Et Facebooki reklaam ja turundus tulemusi tooks, koostasime kasuliku nimekirja teguritest, mis mõjutavad reklaamide tulemusi ning millega peab end sotsiaalmeedias reklaamides arvestama.

Loe veel
Meta (Facebook) CAPI seadistus / Pixeli seadistus

Meta (Facebook) CAPI seadistus / Pixeli seadistus

Meta (Facebook) CAPI seadistus / Pixeli seadistus Käesolevas blogipostituses õpetame, kuidas käib CAPI seadistuse tegemine, kui e-poe platvormideks on kas Woocommerce või WordPress. Teeme asja nii lihtsaks ning selgeks, et igaüks saab sellega edaspidi ise hakkama.

Loe veel
Mis on turundus ja mis on müük ehk kuidas mõjutab turundus müüki?

Kuidas mõjutab turundus müüki?

Turundus ja müük on teineteist täiendavad ning toetavad tegevused, mille ühine lõppeesmärk on viia tooted ja teenused tarbijateni, kasvatada tarbijahulki ning tuua ettevõttele kasu.

Loe veel

Mis on Google Ads (AdWords) reklaam?

Google Ads on reklaamiplatvorm, mis kuvab reklaame Google’i otsingutulemustes, Google’i alamplatvormidel nagu Gmail, Google Maps või Picasa, samuti Youtube’is või Google’i partnerlehtedel.

Seega katab Google Ads praktiliselt terve interneti. Google Ads on terve omaette ökosüsteem.

Google Ads on turundusvaldkonnas tuntud ka oma vana nimega Google AdWords. Mõni turundaja ei ütlegi Google Ads ega Google Reklaam, vaid vanast harjumusest hoopis Google AdWords. Heal lapsel mitu nime, meie ütleme siin blogis ja päriselus kas Google Ads või Google Reklaam.

Loe veel
Milline turundusstrateegia valida? 4+1 peamist võimalust.

Milline turundusstrateegia valida?

Milline turundusstrateegia valida, sõltub alati konkreetsest tootest ning turust. Ka võib sama toote turundamine mitmele sihtrühmale nõuda mitme turundusstrateegia paralleelset kasutamist.

Iga turundusstrateegia aluseks on klassikaline 4P turundusstrateegia raamistik. Sellest on arenenud ka teised turundusstrateegia raamistikud, näiteks 7P, turundusstrateegia.

Tänapäeval on möödapääsmatult oluline ka digitaalne turundus, mis keskendub digitaalsetele kanalitele ja tarbijate käitumisele veebis.

Käesolevas blogipostituses vaatame, mida kujutavad endast erinevad turundusstrateegiad ning miks ja kuidas rakendada neid oma ettevõtte hüvanguks.

Loe veel
LinkedIn - turundus otse otsustajatele

LinkedIn – turundus otse otsustajatele

Kuna siin on koos ettevõtjad, spetsialistid, tööotsijad, tööpakkujad, investorid ja teised äriinimesed üle maailma, pole LinkedIn asjata lõuapoolikute sõnul “ettevõtjate Facebook”.

Selles ärialainimeste ülemaailmses võrgustikus olemine võib avada uksi ja luua võimalusi, mis viivad saavutusteni, mida varem poleks osanud ette kujutadagi.

Kuid suured asjad juhtuvad vaid juhul, kui kasutada Linkedini turunduskanalina õigesti. Põhiline on pidada meeles, et LinkedIn pole Facebook ja turundus käib siin pisut teisiti.

Loe veel
Mis on turundus

Mis on turundus?

Õigesti tehtud turundus on otsetee kliendi südamesse. Kaasaegne turundus hõlmab endas tootearendust, kuvandiloomet, mainekujundust, suhtekorraldust, reklaami ja müüki. Niisiis on turundus mitmete omavahel seotud tegevuste kogum. Iga tegevus keskendub turunduse kui tervikprotsessi konkreetsetele aspektidele. Turundustegevuste ühine eesmärk on hoida ettevõtte olemasolevaid kliente ja tõmmata ligi uusi. Käesolevas blogipostituses selgitame lähemalt, mis asi on turundus, millest turundus koosneb ja kuidas turundus töötab.

Loe veel

Reg kood: 14113989

info@geeks.ee
+372 5862 9988

Tallinn, Mustamäe tee 44/1,
korpus C, 4 korrus.

Maja ees saab tasuta parkida kuni 3 tundi, kasutades parkimiskella.

LIITU UUDISKIRJAGA

Saadame värskeid uudiseid ning jagame sulle kasulikke turunduse- ja internetireklaami-teemalisi nõuandeid

Copyright 2017 – 2024 © GEEKS