Meta (Facebook) CAPI seadistus / Pixeli seadistus

Meta (Facebook) CAPI seadistus / Pixeli seadistus

Käesolevas blogipostituses õpetame, kuidas käib CAPI seadistuse tegemine, kui e-poe platvormideks on kas Woocommerce või WordPress. 

Teeme asja nii lihtsaks ning selgeks, et igaüks saab sellega edaspidi ise hakkama.

Kõigepealt käime õppevideos sammhaaval läbi kogu seadistamise protsessi. Näitlik õppetund koos põhjalike selgitustega on parim viis mistahes adminipaneelis tõhusalt toimetama õppimiseks. 

Seejärel seletame lahti õppetunni laiema tausta ja tähtsuse. Samuti jagame sinna juurde nii omapoolseid lisaselgitusi kui erinevaid linke lisalugemiseks.

Vaatame ning õpime, kuidas käib CAPI seadistuse tegemine

Mis on ja mida võimaldab Facebook Business Manager?

Facebook Business Manager, tuntud ka kui Meta Business Suite või Business Portfolio, on juhtpaneel, mis võimaldab mõistlikult ja mugavalt hallata ettevõtte Facebooki ning Instagrami kontosid, reklaame ja muud sotsiaalmeediaturundusega seonduvat. 

Kuna säärane juhtpaneel kujutab endast ka infoladu, on Facebook Business Manager väga kõrge turvalisusega töökeskkond, et kaitsta kasutajaid andmevarguste või konto kaaperdamiste eest.

Facebook Business Manageri eelised ja võimalused

Keskne juhtimine

Ettevõtte Facebooki ja Instagrami kontosid ning neis toimuvaid turundustegevusi saab hallata ühest kohast, kus kogu info on nagu peo peal. Pole vaja pendeldada mitme platvormi ega konto vahet ning digiturundusega tegelemine käib efektiivselt. Kontrollitud.

Juurdepääsu kontroll

Annab võimaluse määrata erinevatele kasutajatele erineva ulatusega juurdepääsuõigusi. See tagab, et tundlikule infole pääsevad ligi ja teatud haldustoiminguid saavad teha vaid selleks volitatud isikud. Nii välistatakse infolekete ja/või andmevarguste võimalused.

Reklaamide ja kampaaniate täpsem sihtimine

Facebook Business Manager pakub reklaamide sihtimiseks täiustatud võimalusi, mis aitavad digiturundajal jõuda paremini õige sihtrühmani. See tähendab tõhusamaid kampaaniaid ning suuremat ROI-d ehk investeeringutasuvust.

Analüütika ja aruandlus

Facebook Business Manager pakub kasutajatele hulgaliselt analüütikavahendeid ja valmisaruandeid, mis aitavad mõista, kuidas reklaamid ja postitused toimivad. See informatsioon on hindamatu, sest selle abil saab digiturunduse strateegiat paremate tulemuste saavutamiseks jooksvalt täiustada.

Täiendavad turvameetmed

Täiendavad turvameetmed (lisaks erinevate ulatustega juurdepääsuõigustele) aitavad kaitsta ettevõtte sotsiaalmeediakontosid kaaperdamise eest. Samuti tagavad täiendavad turvameetmed, et kontode sisu on kooskõlas Facebooki poliitikatega. See vähendab riski, et konto või leht keelatakse Facebooki poolt ära.

Kokkuvõttes on Facebook Business Manager tähtis ning tõhus tööriist ettevõtetele ja agentuuridele, kes soovivad oma sotsiaalmeedia kontosid ja digiturundust tõhusalt hallata, sest võimaldab turundustegevusi jooksvalt optimeerida ja kaitseb ettevõtet andmevarguste eest.

Siin saad luua oma Facebook Business Manageri konto.

Meta enda juhend selle tegemiseks asub siin.

Mis on CAPI ja ühendada see enda e-poega?

META CAPI, tuntud ka kui Meta Conversions API ehk teisenduste API, on liides, mida Facebooki emaettevõte META pakub kasutajatele, et aidata neil jälgida ja mõõta oma reklaamikampaaniate tõhusust otse Meta serveritest, ilma et tuleks loota pelgalt küpsistele või muudele klientide seadmetes olevatele jälgimise mehhanismidele. 

See API (rakendusprogrammi liides) võimaldab turundajatel saata andmeid otse oma serveritest Meta serveritesse, pakkudes mugavamat ja kiiremat alternatiivi traditsioonilisele pikslipõhisele jälgimisele.

Mida pakub Meta CAPI?

Privaatsus ja andmekaitse

Privaatsusnormide karmistumise ja brauserite poolt kolmandate osapoolte küpsiste blokeerimise tõttu on muutunud veebikasutajate jälgimine keerulisemaks. CAPI aitab ettevõtetel järgida privaatsusseadusi, kuna andmeid edastatakse serverist serverisse otse, mitte kasutaja seadme kaudu. 

Täpsemad teisendusandmed

CAPI võimaldab ettevõtetel saata Metale täpsemaid ja mitmekülgsemaid teisendusandmeid, sealhulgas offline-teisendusi. Mida täpsemad andmed, seda paremini saab mõõta reklaamikampaaniate tõhusust ja ROI-d ehk investeeringutasuvust.

Parandatud reklaami sihtimine

Andes Metale põhjalikuma ülevaate teisenduste kohta, saab ettevõte paremini sihtida ja optimeerida oma reklaamikampaaniaid, et jõuda oma reklaamidega õigel ajal õigete inimesteni.

Väiksem sõltuvus küpsistest

Vähendades sõltuvust küpsistest, aitab CAPI vähendada reklaamikatkestusi, mis on seotud brauserite küpsistepõhiste piirangutega.

Kust neid rakendusi ja juhtpaneele leida?

Näiteks minnes Event Manageri leiad need joonisel noolega näidatud kohast:

Meta Partner integration

Või 

Kõik olemasolevad moodulid ehk partnermoodulid leiad siit: LINK

Kasulikku lisalugemist leiad ka WordPressi ja Meta kodulehelt:
WP – Woocommerce plugin: LINK
Meta juhend enda juhend LINK

Mis on Meta Pixel ja Facebook Standard Events?

Facebook Pixel ehk Meta Pixel on analüütikatööriist, mis aitab turundajatel mõõta reklaamide efektiivsust. 

Facebook Pixel kogub kodulehel toimuva kohta kõikvõimalikku teavet ning võimaldab turundajatel paremini mõista, ke on kodulehe külastajad, kuidas nad kodulehele jõuavad, kuidas nad seal käituvad ja kui kaua seal viibivad.

See teave aitab optimeerida reklaame, piiritleda taaskasutamiseks sihtrühmi ning hinnata erinevatel platvormidel avaldatud reklaamide toimivust, mis omakorda võimaldab kohandada oma sihtgruppe ja optimeerida reklaamikampaaniaid, et parandada nende tulemuslikkust.

Facebook Standard Events tähendab tüüptegevusi, mida külastajad kodulehel teevad. Neid jälgitakse veebilehel, rakenduses või mis tahes muus digitaalses keskkonnas Facebook Pixeli või Facebooki SDK (Software Developer Kit) abil.

Tüüptegevused on näiteks:

 

  • PageView ehk lehe vaatamine;
  • ViewContent ehk teatud toote või teenusega seotud vahelehe vaatamine;
  • Search ehk informatsiooni otsimine;
  • AddToCart ehk toote lisamine ostukorvi;
  • InitiateCheckout ehk ostuprotsessi alustamine;
  • AddPaymentInfo ehk ostu käigus makseinfo lisamine;
  • Purchase ehk ostu sooritamine/tehingu kinnitamine;
  • Lead ehk kontaktandmete andmine edaspidiseks suhtlemiseks näiteks uudiskirja kaudu;

CompleteRegistration ehk kasutajaks registreerimise lõpetamine.

Nende tüüptegevuste andmed näitavad, mida inimesed päriselt veebisaidil või rakenduses teevad.  

See omakorda aitab turundajatel mõista paremini tarbijate käitumist, mõõta oma turundustegevuste tõhusust ning optimeerida kasvõi käigu pealt reklaamikampaaniaid. 

Kui ettevõte soovib näiteks suurendada oma veebimüüki, tuleb analüüsida “AddToCart” ja “Purchase” tegevusi, et mõista, kui palju kodulehe külastajaid lisab tooteid ostukorvi ja sooritab ostu. 

Seejärel tuleb saada aru, mille taha jääb ostuprotsess pidama, kas ostjate hulga suurendamiseks piisab reklaamide täiendavast jooksvast optimeerimisest või tuleb muuta kliendi teekonda ostuni kasutajasõbralikumaks.

Kokkuvõttes võimaldab Facebook Business Manager, tuntud ka kui Meta Business Suite või Business Portfolio, väga detailset ja täpset andmete kogumist ja analüüsi, mis võimaldab reklaamijatel oma sihtgruppe paremini mõista ning neile efektiivsemalt turundada.

Loe lisa siit: LINK

Facebook Pixeli testimine ja kontrollimine, et kõik toimib nii nagu peab

Selleks liikuge Event Manageri ja leidke selline koht nagu Data Source ja valige  sealt testimist vajava konto Pixel ja liikuge Test Events tabi peale.

Sealt edasi lisage enda leht, nagu näidatud videos ja käige kõik etapid läbi. 

Seal näete erinevaid standard evente, mis käivituvad teie e-poes.

Seejärel lisage enda leht, nagu õppevideos näidatud ning käige kõik etapid läbi. Nüüd näete oma veebipoes toimuvaid erinevaid tüüptegevusi ning nende kohta käivat infot.

NB: See ainult üks moodustest, kuidas seda saab teha. Kindlasti on neid ka teisi ja võimalik, et ka paremaid lahendusi, kuid meie pakutu on üks kiiremini teostatavaid toimivaid lahendusi.