Rubriigi arhiiv: Analüütika

Reklaami analüütikas tulemuste mõõtmine

reklaami analuutika

Kas me näeme kõiki tulemusi? Kahjuks, me ei näe kõiki tulemusi. Selleks on mitmeid erinevaid segavaid tegureid nagu:AdBlockerid, mis ei lase andmeid edasi saata ca. 10-20% ei ole näha.Inimesed võtavad teiega ühendust teisiti ja me ei saa neid andmeid kätte.Võivad olla erinevad pisemad brauseri laadimisprobleemid, mis ei lase andmeid ära saata. Umbes 20% andmetest läheb […]

MIS ON MÜÜGILEHTER?

müügilehter

MIS ON MÜÜGILEHTER? Väga paljud inimesed teavad, mis on müügilehter, ja paljud jällegi seda kahjuks ei tea. Selgitan teile nüüd lähemalt, mis see on ja miks see oluline on. Müügilehter on turundusmudel mis kirjeldab teie klientide liikumist alatest esimesest kontaktist kuni ostu sooritamiseni. Müügilehter (sales funnel, purchase funnel, sales pipeline) Müügilehtri kontseptsiooni töötas välja Ameerika […]