Kvaliteetne sisuloome on tänaseks üha olulisem, et inimesed tohutus infomüra tulvas suudaks leida harivat ning kvaliteetset sisu. Sisuloojate ülesandeks ongi luua ühtlasi väärtuslikku kui ka huvitavat sisu, mis räägib sihtrühmale huvitavatest teemadest, pakkudes ka lahendusi erinevatele probleemidele.
Sisuturundus
Sisuturundus on turundusstrateegia, mille eesmärgiks on luua nii väärtuslikku kui ka huvitavat sisu, aidates ühtlasi ka tõsta brändi tuntust ja luua positiivne maine.
Sisuturundus annab Sulle võimaluse suhelda oma sihtrühmaga ning saavutada seeläbi nende usaldus. Sisuloome võib olla väga erinevates vormides, näiteks blogipostitused, videod, infograafikud, juhendid, pildid jt.
Sotsiaalmeedia sisuloome on tänasel päeval oluline osa ettevõtte turundusest. Kvaliteetse sisuloome näol on tegu strateegilise turundusmeetodiga, mis keskendub asjakohase ja järjepideva sisu loomisele, eesmärgiga jõuda sihitud klientideni ja luua seeläbi jälgijaskonnaga kliendisuhe, mis lõpuks konverteeruks ka kasumliku müügini.
On teada, et 80% inimestest eelistab enne ostu sooritamist uurida firma toodete ja teenuste kohta ise. Otsene ning pealetükkiv müügivorm ei sobi paljudele, kuid kaudset müüki, mida sisuturundus pakub, eelistatakse tänasel päeval rohkem.
MIKS ON SOTSIAALMEEDIA SISULOOME OLULINE?
Tõsta oma toote teadlikkust
Sisuloome annab võimaluse kujundada enda brändi, tõsta oma kaubamärgi tuntust või toote teadlikkust. Oluline on luua strateegiline ja läbimõeldud sisu, et sihtgrupp, kelleni püütakse jõuda, suudaks samastuda toote või brändiga. Läbi õigete sõnumite, väärtuste, visuaalide ja põnevate lugude jõuad kiiremini uute klientideni ja lood nendega kontakti.
Luua kliendiga side
Läbi sotsiaalmeedia sisuloome on lihtsam luua sidet oma tulevaste kui ka olemasolevate klientidega. Ettevõte saab oma kliendi tähelepanu püüda iga päev sotsiaalmeedias, kus ta veedab mitu tundi.
Tihti näeme, et müük pidurdub usalduse ja kommunikatsiooni tõttu. Luues kvaliteetset sisu, on võimalik need kitsaskohad ületada ja julgustada inimesi ostu sooritama. Usalduse kasvades on klient rohkem motiveeritud ettevõttega kontakti võtma, tagasisidet andma ja jagama infot oma tutvusringkonnas.
Pakkuda väärtust ja eristuda konkurentidest
Kindlasti on üheks edu võtmeks tunda oma konkurente ja pakkuda sarnastele klientidele eristuvat väärtust. Ühed põhjustest, miks tarbija jälgub sotsiaalmeedias ettevõtteid, on kindlasti info ja meelelahutus. Kuna konkurents on tihe, siis sisu ja suunamine peavad olema väga täpsed. Enam ei toimi üldise info jagamine laiale auditooriumile.
Pidev taasturundus ja müügikanal
Sotsiaalmeedias on võimalik luua oma aktiivne jälgijaskond, kes huvitub ettevõtte toodetest, uudistest, omadustest ja kasutamiskogemusest.
Neist on võimalik edaspidi luua klientidest brändisaadikud või teisisõnu suunanäitajad, kes tahavad osa saada sellest kommuunist, jagada väärtust ja olla orgaanilise turunduse edendajad. Soe ehk aktiivne jälgijaskond on põhiline ostjaskond. Nende kaudu saab müügikanalit suurendada leides üles sarnase kliendiprofiiliga sihtgrupp.
Sisuloome annab võimaluse kujundada enda brändi, tõsta oma kaubamärgi tuntust või toote teadlikkust. Oluline on luua strateegiline ja läbimõeldud sisu, et sihtgrupp, kelleni püütakse jõuda, suudaks samastuda toote või brändiga. Läbi õigete sõnumite, väärtuste, visuaalide ja põnevate lugude jõuad kiiremini uute klientideni ja lood nendega kontakti.
Luua kliendiga side
Läbi sotsiaalmeedia sisuloome on lihtsam luua sidet oma tulevaste kui ka olemasolevate klientidega. Ettevõte saab oma kliendi tähelepanu püüda iga päev sotsiaalmeedias, kus ta veedab mitu tundi.
Tihti näeme, et müük pidurdub usalduse ja kommunikatsiooni tõttu. Luues kvaliteetset sisu, on võimalik need kitsaskohad ületada ja julgustada inimesi ostu sooritama. Usalduse kasvades on klient rohkem motiveeritud ettevõttega kontakti võtma, tagasisidet andma ja jagama infot oma tutvusringkonnas.
Pakkuda väärtust ja eristuda konkurentidest
Kindlasti on üheks edu võtmeks tunda oma konkurente ja pakkuda sarnastele klientidele eristuvat väärtust. Ühed põhjustest, miks tarbija jälgub sotsiaalmeedias ettevõtteid, on kindlasti info ja meelelahutus. Kuna konkurents on tihe, siis sisu ja suunamine peavad olema väga täpsed. Enam ei toimi üldise info jagamine laiale auditooriumile.
Pidev taasturundus ja müügikanal
Sotsiaalmeedias on võimalik luua oma aktiivne jälgijaskond, kes huvitub ettevõtte toodetest, uudistest, omadustest ja kasutamiskogemusest.
Neist on võimalik edaspidi luua klientidest brändisaadikud või teisisõnu suunanäitajad, kes tahavad osa saada sellest kommuunist, jagada väärtust ja olla orgaanilise turunduse edendajad. Soe ehk aktiivne jälgijaskond on põhiline ostjaskond. Nende kaudu saab müügikanalit suurendada leides üles sarnase kliendiprofiiliga sihtgrupp.
LinkedIn sisuloome on Eestis kasvava rolliga oluline osa professionaalsest turundusstrateegiast, mille eesmärgiks on suhelda ja luua seoseid B2B sihtrühmaga.
Sisu peab olema kvaliteetne, sisaldama märksõnu ja pealkirju ning olema suunatud sihtrühma vajadustele. Õigesti loodud LinkedIn sisu aitab ettevõtetel suurendada nähtavust, kaasatust ja lojaalsust ning saada uusi ärivõimalusi.
LinkedIn sisuloome
LinkedIn sisuloome on Eestis kasvava rolliga oluline osa professionaalsest turundusstrateegiast, mille eesmärgiks on suhelda ja luua seoseid B2B sihtrühmaga.
Sisu peab olema kvaliteetne, sisaldama märksõnu ja pealkirju ning olema suunatud sihtrühma vajadustele. Õigesti loodud LinkedIn sisu aitab ettevõtetel suurendada nähtavust, kaasatust ja lojaalsust ning saada uusi ärivõimalusi.
Facebook ja Instagram sisuloome
Facebooki ning Instagrami ühinemine oli ettevõtete jaoks tõenäoliselt üks parimaid asju, mis sisu loomises ning turundamises sai juhtuda. Sisuloome mõistes on tegu kahe väga mõjuvõimsa platvormiga, mis annab võimaluse luua personaliseeritud sisu, mis toetab ühtlasi nii bränditeadlikust kui ka ettevõtte usaldusväärsuse kasvu ning toetab müüki.
Hetkel on kasvavas trendis erinevad lühivideoklipid, andes kliendile võimaluse tarbida harivat ning kvaliteetset sisu väga kiiresti ning konkurents on seal tihe.
Facebooki ja Instagrami sisuloome hõlmab endas ka tehtud töö jälgimist ja analüüsi, et parendada strateegiat ja sisu kvaliteeti. Selleks, et kliendid ei peaks muretsema muutuvate trendide pärast, jälgime me Geeksis pidevalt uusi trende, et hoida end kursis sotsiaalmeedia kiiresti muutuva maastikuga ning säilitada seeläbi konkurentsieelis.
Facebook ja Instagram sisuloome
Facebooki ning Instagrami ühinemine oli ettevõtete jaoks tõenäoliselt üks parimaid asju, mis sisu loomises ning turundamises sai juhtuda. Sisuloome mõistes on tegu kahe väga mõjuvõimsa platvormiga, mis annab võimaluse luua personaliseeritud sisu, mis toetab ühtlasi nii bränditeadlikust kui ka ettevõtte usaldusväärsuse kasvu ning toetab müüki.
Hetkel on kasvavas trendis erinevad lühivideoklipid, andes kliendile võimaluse tarbida harivat ning kvaliteetset sisu väga kiiresti ning konkurents on seal tihe.
Facebooki ja Instagrami sisuloome hõlmab endas ka tehtud töö jälgimist ja analüüsi, et parendada strateegiat ja sisu kvaliteeti. Selleks, et kliendid ei peaks muretsema muutuvate trendide pärast, jälgime me Geeksis pidevalt uusi trende, et hoida end kursis sotsiaalmeedia kiiresti muutuva maastikuga ning säilitada seeläbi konkurentsieelis.
SEO sisuloome
SEO sisuloome ehk otsimootoritele optimeeritud sisuloome on oluline osa igast edukast turundusstrateegiast. See tähendab sisu loomist, mis on optimeeritud nii, et see ilmub kõrgemal otsingutulemuste lehel ning on seega nähtavam potentsiaalsetele klientidele.
SEO sisuloome hõlmab erinevaid tehnikaid, nagu õige märksõnade kasutamine, pealkirjade ja alapealkirjade kasutamine, meta-kirjelduste lisamine ja sisu optimeerimine veebilehe kiiruse ja mobiilisõbralikkuse osas.
Märksõnade valik on väga oluline osa SEO sisuloome protsessist. Esmalt on oluline leida märksõnad, mis on seotud Sinu brändi ja toodetega, kuid mida otsivad ka potentsiaalsed kliendid. See aitab suurendada sisu nähtavust otsingutulemuste lehel ja tõsta veebilehe külastatavust.
Lisaks märksõnadele on oluline, et sisu oleks päriselt huvitav ja informatiivne. Kvaliteetne sisu aitab hoida külastajaid lehel kauem ning tõstab seeläbi ka veebilehe autoriteeti otsingumootorite silmis.
SEO sisuloome on oluline osa igast edukast turundusstrateegiast ning on ainus, mis tagab nähtavuse ka siis, kui ei ole hetkel jooksmas erinevaid reklaame. Õige märksõnade valik ja optimeeritud sisu aitavad suurendada veebilehe nähtavust otsingutulemustes ning tõsta külastatavust.
SEO sisuloome
SEO sisuloome ehk otsimootoritele optimeeritud sisuloome on oluline osa igast edukast turundusstrateegiast. See tähendab sisu loomist, mis on optimeeritud nii, et see ilmub kõrgemal otsingutulemuste lehel ning on seega nähtavam potentsiaalsetele klientidele.
SEO sisuloome hõlmab erinevaid tehnikaid, nagu õige märksõnade kasutamine, pealkirjade ja alapealkirjade kasutamine, meta-kirjelduste lisamine ja sisu optimeerimine veebilehe kiiruse ja mobiilisõbralikkuse osas.
Märksõnade valik on väga oluline osa SEO sisuloome protsessist. Esmalt on oluline leida märksõnad, mis on seotud Sinu brändi ja toodetega, kuid mida otsivad ka potentsiaalsed kliendid. See aitab suurendada sisu nähtavust otsingutulemuste lehel ja tõsta veebilehe külastatavust.
Lisaks märksõnadele on oluline, et sisu oleks päriselt huvitav ja informatiivne. Kvaliteetne sisu aitab hoida külastajaid lehel kauem ning tõstab seeläbi ka veebilehe autoriteeti otsingumootorite silmis.
SEO sisuloome on oluline osa igast edukast turundusstrateegiast ning on ainus, mis tagab nähtavuse ka siis, kui ei ole hetkel jooksmas erinevaid reklaame. Õige märksõnade valik ja optimeeritud sisu aitavad suurendada veebilehe nähtavust otsingutulemustes ning tõsta külastatavust.
Kokkuvõtlikult saame öelda, et sisuloome on väga oluline osa tänapäeva turundusest ja kommunikatsioonist. Õigesti loodud sisu aitab tõsta brändi tuntust ja loob positiivse suhte sihtrühmaga. Oluline on luua sisu, mis vastab sihtrühma huvidele ja pakub neile väärtust ning kasutada erinevaid kanaleid sisu levitamiseks, nagu näiteks sotsiaalmeedia või LinkedIn.
Pakume teile järgnevaid teenuseid
Koostame strateegia ja igakuise sisuplaani, valmistame ette ideed, tekstid ja visuaalid.
Üldine sotsiaalmeedia analüüs, kanalite valik lähtuvalt turundusplaanist, strateegia väljatöötamine, soovitused
Terviklik sotsiaalmeedia kanali haldus (postituste makstud levik, lehe üldise kuvandi pidev kaasajastamine, automaatvastuste loomine, kommentaaridele vastamine)
SEO ariklid / blogid
Kodulehe tekstid
Artiklid meedia väljaanneteks
Eraldi kokkuleppel:
Põhjalikum video- või fototöötlus sisuloomeks / reklaamiks
Fotograafi või video teenus sotsiaalmeedia sisu jaoks
Muud loovlahendused
Saada päring või küsi küsimus!
Me ei töötle Teie kontaktandmeid ühelgi muul eesmärgil peale päringule vastamise.
KES VÕTAB TEIEGA ÜHENDUST?
Tere kallis külastaja! Peale kontaktvormi ärasaatmist võtab Teiega ühendust üks meie turundajatest, kes täpsustab teie reklaami soovid ja teeb vastava hinnapakkumise.
PS. Kui on midagi jäänud ebaselgeks, võtke meiega ühendust!