Kuidas teha Facebook kampaaniat Selles artiklis jagame sulle 7 olulist edu võtit, et Facebook kampaaniad toimiksid. Kas teadsid, et Facebook – Meta on suurim sotsiaalmeedia platvorm kus ettevõtted saavad teha erinevaid kampaaniaid? Reklaamiagentuurina loome igapäevaselt erinevaid Faceboooki ja Instagrami kampaaniaid, mille toimimist me pidevalt analüüsime. Töötades erinevate valdkondade reklaamidega, on meil hea ülevaade, mis toimib […]
Rubriigi arhiiv: Google Ads
MIS ON GOOGLE ADS (ADWORDS) REKLAAM? Google Ads (Adwords) on Google reklaamiplatvorm, mis näitab reklaame Google otsingus, omandis olevatel platvormidel (nagu gmail, picasa, google maps), partner lehtedel või Youtube video kanalis. Adwordsi tuntakse ka kui CPC (inglise keelsest sõnast cost per click) reklaamina ehk teisisõnu klikipõhine reklaam. Näide kuidas näeb välja Google Ads reklaam Reklaam […]
MIS ON REMARKETING EHK TAASTURUNDUS? Google kutsub seda remarketing kampaaniaks, Yandex aga retargeting kampaaniaks, kuid eesti keeles tuntakse ja kutsutakse seda taasturundus reklaamikampaaniaks. Antud artiklis räägime, millega on tegu ja miks peaks iga turundaja ning reklaamija antud reklaami võimalust kasutama. Miks on remarketing reklaam kasulik? Statistika järgi kuskil 98% e-poe või kodulehe külastajatest lahkuvad lehelt […]
KAS GOOGLE ADS REKLAAMI HALDAMINE ON TÄHTSAM KUI KONTO SEADISTAMINE? Tihti kuuleme sellist väidet, et Google Ads reklaamihaldust pole vaja. Soovitakse ühekordset reklaami seadistamist ja jätta see omapead jooksma. Antud artiklis tahakski rääkida, miks see väide pole õige ja reklaamihalduse tähtsusest. Lisaks, miks ei tohiks lasta reklaamidel lihtsalt joosta?Alustuseks ärme unusta üht tähtsat asja, et […]
GOOGLE ADS REKLAAMI PLUSSID JA MIINUSED! Kuidas saada uusi kliente läbi interneti? Selle probleemi ees seisab iga ettevõtja, nii alustav, kui ka tegutsev. Esialgu vaatame, mis kanaleid pidi saame kasutajad teie kodulehele. 1. Orgaaniline tulemus otsingumootorites (SEO)2. Suunatud klikipõhine reklaam otsingumootorites3. Reklaam sotsiaalmeedias4. Bänner reklaamid5. Emaili turundus6. Infoportaalid ja ärikataloogid Antud artiklis räägime suunatud reklaamist […]
MIDA TÄHENDAB GOOGLE PARTNER? Kindlasti on paljud kohanud reklaamides või artiklites väiteid, et ollakse Google Partner või Google Premium Partner ja on olemas sertifitseeritud kontohaldurid. Kuid mida see tähendab? Mida on üldse vaja teha, et saada Google Partneri staatus? Kui soovid tellida teenuse Google Partnerilt, peab teenusepakkuja vastama kindlatele nõudmistele. Kõigepealt on vaja teenusepakkujal liituda […]
MIKS GOOGLE ADS REKLAAM EI TOO SOOVITUD TULEMUST? Miks Google Ads reklaam ei too soovitud tulemust? Toome välja peamised probleemsed kohad. Sageli kuuleme ettevõtete arvamust, et Google Ads reklaam ei tööta nende jaoks. Kui süveneda probleemi siis näeme, et on tehtud vigu juba alguses reklaami seadistamisel ja arusaam reklaami ülesandest on vale. Antud artiklis toome […]
MIS ON ADWORDSI REKLAAMI ÜLESANNE? Google AdWordsiga reklaami tehes satun aina sagedamini kokku inimestega, kes arvavad, et AdWords suudab kõike. Arvatakse, et kui AdWordsi kampaania tööle panna, siis müük kohe tõuseb ja kõik mured ongi kadunud. Nii see kahjuks pole! Google Ads (AdWordsi) reklaami ülesanne nr 1 on tuua potentsiaalsed kliendid teie lehele. Muidugi on […]