Graafiline disain – brändi nägu visuaalse identiteedi kaudu

Graafiline disain tähendab ideede, sõnumite ja sisu edastamist värvide, piltide ja kirjastiilidega.

Selle eesmärk on anda ettevõttele visuaalne identiteet ehk corporate visual identity, lühendatult CVI. Graafiline disain hõlmab ettevõtte logo, kodulehe, reklaamtrükiste, tootepakendite ja muu visuaalse materjali kujundusi.

Hästiteostatud graafiline disain püüab pilku, edastab sõnumi, tekitab meeldiva emotsiooni ning jääb meelde. 

Pakume teenusena nii tervikliku CVI ehk stiiliraamatu loomist kui ka selle üksikosade kujundamist.

CVI (Corporate Visual Identity) ehk stiiliraamat

CVI ehk stiiliraamat on ettevõtte visuaalse identiteedi alustala. Stiiliraamat kirjeldab ning selgitab, milline on ettevõtte visuaalne identiteet.

Stiiliraamat sisaldab:

  • logo, värvide, kirjastiilide, graafika näidiseid ning kirjeldusi;
  • juhiseid, kuidas neid erinevates keskkondades õigesti kasutada.

Meie graafiline disainer koos meeskonnaga aitab teil luua oma ettevõttele eristuva visuaalse identiteedi ja koostada selle kasutamiseks stiiliraamatu.

CVI (Corporate Visual Identity) ehk stiiliraamat

CVI (Corporate Visual Identity) ehk stiiliraamat

Stiiliraamat ehk CVI on vajalik, et ettevõtte visuaalne identiteet ning selle kasutamise reeglid erinevates keskkondades kasutada oleksid üheselt mõistetavalt selged

  • CVI aitab kliendil ettevõtet ära tunda.
  • CVI aitab teil konkurentidest silma paista.
  • Kliendid saavad niimoodi suhelda ettevõttega emotsionaalsel tasandil.
  • Kliendil on lihtsam aru saada, millega sinu ettevõte tegeleb, mida sellelt oodata.

CVI tagab, et ettevõtte visuaalne identiteet on läbi aja ja erinevates meediumites ühtlane ning järjepidev. Seega ei saa korraliku CVI tähtsust alahinnata!

CVI koostamine ehk kuidas valmis stiiliraamat?

CVI koostamine on pikk ja põhjalik protsess, mille hulka kuuluvad lisaks ettevõttega süvitsi tutvumisele ka erinevate kavandite loomine ning testimine, et leida parim terviklahendus.

01.

Geeks tutvumine

Tutvumine

Kõigepealt saame tuttavaks. Selleks arutame läbi järgmised küsimused:

1.  Kes te olete ja milliseid teenuseid pakute või mida ning kellele toodate?
2.  Milliseid turundusmeetodeid- ja kanaleid  olete seni kasutanud?
3.  Milline on teie senine visuaalne identiteet?
4.  Miks soovite oma visuaalset identiteeti värskendada?

02.

Geeks Analüüs

Analüüs

Analüüsime teie ettevõtte praegust visuaalset identiteeti, et leida vastus küsimusele, milline peaks uus visuaalne identiteet välja nägema. Õpime põhjalikult tundma teie ettevõtet, kliente ja turgu. Leiame vastuse küsimusele, millist emotsiooni ja hääletooni peaks bränd kasutama, et klientidega võimalikult tõhusalt suhelda?

03.

geeks disain

Disain

Kui pilt on selge, algab stiiliraamatu koostamine. Nüüd valmib uue logo kujundus, selguvad kirjastiil, värvid ja brändi hääletoon. Näitame, milline näeb välja brändi uus nägu erinevates meediumites. Valmistame mitmeid erinevaid kavandeid, et leida parim terviklahendus.

04.

geeks Viimased sammud

Viimased sammud

Pärast hindamist teeme korrektiivid ja koostame vajalike failide ning juhistega varustatud stiiliraamatu ning liigume kodulehe kujunduse või turundusmaterjalide loomise järgmise etapi juurde. Hoolitseme, et saate oma uue visuaalse identiteediga välja tulla kõigis kanalites üheaegselt.

Ülalkirjeldatud töö tulemusel valmib põhjalik stiiliraamat ehk CVI – dokument, millel on jääv väärtus.

Logo kujundamine

Kui vajate tervikliku CVI asemel lihtsalt logo, siis meie teenuste seas on ka logo kujundamine.

Logo kujundamine pole pelgalt ilusa pildi joonistamine. See on töö, mis nõuab kliendi ettevõtte eripärade mõistmist, loomingulist mõtlemist ning strateegilist planeerimist.

Logo kujundamine koosneb järgmistest töölõikudest:

geeks Logo kujundamine

01.

Taustauuring ja informatsiooni kogumine

  • Tutvume ettevõtte ajaloo, väärtuste, eesmärkide ja sihtrühmaga.
  • Analüüsime konkurentide logosid ja brändiidentiteeti.

02.

Brändi strateegiaga tutvumine

  • Määratleme, millist sõnumit peaks logo edastama.
  • Mõtestame, kuidas sobitub logo laiemasse brändistrateegiasse.

03.

Esialgsete kavandite loomine

  • Loome mitmeid erinevaid kavandeid.
  • Katsetada erinevate värviskeemide, fontide ja piltidega.

04.

Tagasiside kogumine

  • Esitame loodud kavandid kliendile ja sihtrühma kontrollgruppidele.
  • Kogume tagasisidet, et mõista, millised elemendid töötavad ja millised mitte.

05.

Täiendamine ja korrigeerimine

  • Teeme tagasiside põhjal kavandite seast valiku.
  • Viime sisse vajalikud parandused ja muudatused.

06.

Lõpliku logo viimistlemine

  • Paneme paika lõplikud värvid, kirjastiili ja paigutuse.
  • Valmistame logost erinevad versioonid (must-valge, vertikaalne, horisontaalne jne).

07.

Failide ettevalmistamine

  • Loome erinevates formaatides ja suurustes logofailid, et logo saaks kasutada erinevatel platvormidel ja trükistes.

Logo kujundamine on investeering ettevõtte identiteeti ja mainesse. Õige logo aitab tugevdada brändi tunnustust ja luua emotsionaalset sidet sihtrühmaga. Seepärast teeme seda alati ülalkirjeldatud põhjalikkusega.

Muud kujundustööd

Lisaks logo kujundamisele võtame ette ka kõik muud kujundustööd, mis aitavad ettevõtetel ja üksikisikutel oma sõnumit visuaalselt edastada. 

Nende hulka kuuluvad:

  • reklaammaterjalide nagu flaierite, bännerite ja visiitkaartide kujundamine;
  • kodulehtede ja mobiilirakenduste disain;
  • pakendite, ajakirjade ja brošüüride kujundamine;
  • ning palju muud.
geeks Muud kujundustööd

Kui kujundustööd vajavad tegemist, võta meiega kindlasti ühendust. Süveneme ja teeme ära!

Graafiline disainer Sergey

Teie graafilise disainiga seotud küsimused lahendab meie graafiline disainer Sergey. Ta on loominguline spetsialist, kelle käe all valmivad nii CVI terviklahendused kui kõik muud kujundustellimused.

Sergey Koshkin
Graafiline disainer

Sergey on kogenud tegija disaini ja UX-i valdkonnas. Joonistamise pisiku päris ta oma isalt, kelle eeskujul armastas väikesest peale ka ise joonistada.

Tema teekond graafilise disaini maailmas algas 15-aastaselt, mil valmisid tema esimesed graffitikavandid ning seinamaalingud. Sealt edasi on ta järjest rohkem süvenenud graafilise disaini maailma saladustesse – tutvunud trendide ning kujundusprogrammidega, õppinud tundma UX-i ja UI põhimõtteid, arendanud ennast nii logode, CVI-ide kui kodulehtede kujundajana. Tema käekirja iseloomustavad ennekõike selgus ning erksus.

“Ma alustasin vabakutselisena. Selleks, et saada uusi tööpakkumisi, pidin olema parim,” meenutab Sergey oma elukutselise graafilise disaineri karjääri algust.

Läbi aastate on ta säravalt hiilanud mitmetes valdkondades, kuid tema tõeline kutsumus ja kirg on ennekõike graafiline disain.

Vaata meie töid siit:

Saada päring või küsi küsimus!