Rubriigid
Facebook reklaam ja turundus

Facebook reklaam ja turundus: tulemused ja nähtavus ettevõttele

Facebook reklaam ja turundus (Meta reklaamid) on parimaid viise sotsiaalmeedias uute klientide leidmiseks ja olemasolevatele turundamiseks.

Et Facebooki reklaam ja turundus tulemusi tooks, koostasime kasuliku nimekirja teguritest, mis mõjutavad reklaamide tulemusi ning millega peab end sotsiaalmeedias reklaamides arvestama.

Loe veel
Meta (Facebook) CAPI seadistus / Pixeli seadistus

Meta (Facebook) CAPI seadistus / Pixeli seadistus

Meta (Facebook) CAPI seadistus / Pixeli seadistus Käesolevas blogipostituses õpetame, kuidas käib CAPI seadistuse tegemine, kui e-poe platvormideks on kas Woocommerce või WordPress. Teeme asja nii lihtsaks ning selgeks, et igaüks saab sellega edaspidi ise hakkama.

Loe veel
LinkedIn - turundus otse otsustajatele

LinkedIn – turundus otse otsustajatele

Kuna siin on koos ettevõtjad, spetsialistid, tööotsijad, tööpakkujad, investorid ja teised äriinimesed üle maailma, pole LinkedIn asjata lõuapoolikute sõnul “ettevõtjate Facebook”.

Selles ärialainimeste ülemaailmses võrgustikus olemine võib avada uksi ja luua võimalusi, mis viivad saavutusteni, mida varem poleks osanud ette kujutadagi.

Kuid suured asjad juhtuvad vaid juhul, kui kasutada Linkedini turunduskanalina õigesti. Põhiline on pidada meeles, et LinkedIn pole Facebook ja turundus käib siin pisut teisiti.

Loe veel
LinkedIn Ads ehk LinkedIn Reklaam - B2C ja B2B reklaamide võimalused LinkedInis

LinkedIn Ads ehk LinkedIn Reklaam

LinkedIn pole enam ammu pelgalt “ettevõtjate Facebook”. See on sotsiaalmeediaplatvorm, kus kohtuvad olulise info vahendamiseks erinevate valdkondade tipptegijad ning ettevõtted.

Käesolevas artiklis vaatame lähemalt enda LinkedInis reklaamimise võimalusi ja kasutegureid.

Etteruttavalt öeldes on LinkedIn tänu oma reklaamirakenduse LinkedIn Reklaam (LinkedIn Ads) reklaamide sihtimine võimalustele tõhus kanal, et jõuda õigel ajal õiges kohas õige sihtrühmani.

Loe veel

Kuidas teha Facebook kampaaniat

Kuidas teha Facebook kampaaniat Selles artiklis jagame sulle 7 olulist edu võtit, et Facebook kampaaniad toimiksid.Kas teadsid, et Facebook – Meta on suurim sotsiaalmeedia platvorm kus ettevõtted saavad teha erinevaid kampaaniaid? Reklaamiagentuurina loome igapäevaselt erinevaid Faceboooki ja Instagrami kampaaniaid, mille toimimist me pidevalt analüüsime. Töötades erinevate valdkondade reklaamidega, on meil hea ülevaade, mis toimib ja mis ei toimi. Jagame Sulle järgmisena, mida tuleks meeles pidada Facebook ads kampaaniate loomisel Meta platvormil.   1. Facebook pixli seadistamine Enne kui hakatakse meta kampaaniaid looma, siis kõige tähtsam on seadistada Pixel. See on koodijupp, mis lisatakse veebilehele ning selle abil kogutakse infot. Saadud info abil optimeeritakse kampaaniaid, luuakse erinevaid sihtgruppe ning tehakse ka taasturundust.  Kui see on tegemata, siis informatsiooni reklaami toimimise kohta ei ole. Seega puudub igasugune ülevaade, kas facebooki / Instagrami reklaamid toimivad eesmärgipäraselt, kuidas potentsiaalsed kliendid käituvad, kas külastatakse kodulehte, mis tulemust kulutatud raha ettevõttele toob? Antud analüütika puudumisel, kahjuks

Loe veel

Mis on tootepilt ja reklaami visuaal? Kuidas neid kasutada?

Mis on tootepilt ja reklaami visuaal? Kuidas neid kasutada? Headel tootepiltidel on omad kriteeriumid: Toodetel peavad olema professionaalselt tehtud pildid ehk õigel valgel taustal ja nurga alt. Pilt peab olema terav, hästi valgustatud ja pildistatud realistlike värvidega. Toode võiks olla pildistatud eri nurkade alt (mõningatel juhtudel lisatakse  piltidele ka mõõdud näiteks mööbli puhul). Tänapäeval on ka trendikas nö. interaktiivsed tootepildid 3D kujul, mida saab pöörata ja vaadata iga nurga alt.  Tootepildi kasutamine reklaamis – ERAND! Digireklaami visuaalid grupeerime vastavalt müügilehtrile erinevatesse kategooriatesse. 1. Reklaami visuaal külmale auditooriumile Külm auditoorium on potentsiaalne ostjaskond, kes pole mitte kunagi toote või valdkonnaga kokku puutunud. Vastavalt müügilehtri loogikale on see esimene staadium, kus reklaami eesmärk on tõmmata tähelepanu ja tekitada huvi toote/teenuse/valdkonna vastu. Suurim viga, mida tehakse siinkohal on antud auditooriumile tootepiltide reklaamimine ja ainuke sõnum “Osta kohe”. Võime kinnitada, et 90% juhtudel see ei toimi, välja arvatud juhul, kui tegemist on suure brändi

Loe veel

Reg kood: 14113989

info@geeks.ee
+372 5862 9988

Tallinn, Mustamäe tee 44/1,
korpus C, 4 korrus.

Maja ees saab tasuta parkida kuni 3 tundi, kasutades parkimiskella.

LIITU UUDISKIRJAGA

Saadame värskeid uudiseid ning jagame sulle kasulikke turunduse- ja internetireklaami-teemalisi nõuandeid

Copyright 2017 – 2024 © GEEKS