LinkedIn Ads ehk LinkedIn Reklaam – B2C ja B2B reklaamide võimalused LinkedInis.
LinkedIn pole enam ammu pelgalt “ettevõtjate Facebook”. See on sotsiaalmeediaplatvorm, kus kohtuvad olulise info vahendamiseks erinevate valdkondade tipptegijad ning ettevõtted.
Käesolevas artiklis vaatame lähemalt enda LinkedInis reklaamimise võimalusi ja kasutegureid.
Etteruttavalt öeldes on LinkedIn tänu oma reklaamirakenduse LinkedIn Reklaam (LinkedIn Ads) reklaamide sihtimine võimalustele tõhus kanal, et jõuda õigel ajal õiges kohas õige sihtrühmani.
LinkedIn Reklaam – kas reklaam uudisvoos või sõnumina?
LinkedIn Reklaam lubab reklaame suunata nii uudisvoogu kui saata neid sõnumirakenduse kaudu. Mida on neis võimalustes head?
01.
Reklaam uudisvoos
- Kui sihtida reklaame sihtrühma uudisvoogu, jõuab oluline info otse sihtrühma silme ette, sest uudisvoogu kerides veedavad kasutajad huvitavat sisu otsides aega.
- Seega on uudisvoos kuvatav reklaam on hea võimalus jääda silma, luua endast esmamuljet ning äratada huvi.
- Uudisvoos on mõistlik reklaamida uusi tooteid või teenuseid ning jagada infot ettevõtte saavutuste kohta.
02.
Reklaam sõnumirakenduses
- Kui viia reklaam sihtrühmani sõnumirakenduse kaudu, jõuab värske teave kasutajate LinkedIni postkastidesse koos uue sõnumi saabumise teavitusega.
- Seega on reklaam sõnumirakendus hea võimalus luua isiklikum suhe sihtrühmaga.
- Personaalne suhtlus suurendab kaasatust ja tugevdab suhteid ning soodsa pinnase edasiseks koostööks.
LinkedIn Company Page – sinu ettevõtte esindusleht LinkedInis
Kui valida turunduskanaliks LinkedIn, peaks seal olema sihtrühmaga kliendisuhtluse jätkamiseks ka ettevõtte esindusleht. Selle loomise võimalust pakub rakendus nimega LinkedIn Company Page. Miks luua LinkedIni ettevõtte esindusleht?
01.
Esinduslehe ülesanded LinkedInis:
- Brändi tuntuse tugevdamine ja usaldusväärsuse kinnitamine. Sisukas esindusleht LinkedInis aitab kinnistada sihtrühma silmis brändi tuntust ja usaldusväärsust.
- Ettevõtte esindusleht on suurepärane platvorm brändi väärtuste, missiooni ja visiooni jagamiseks.
- Esinduslehel saab ettevõte tutvustada sihtrühmale oma teekonda ja edulugusid ning kinnitada sel moel, et ollakse omal alal eksperdid.
LinkedIn Reklaam – hind on siin investeering
Võrreldes teiste platvormidega on reklaam LinkedInis küll kallim, kuid tasub pidada meeles, et see on LinkedIn Reklaam – hind tasub end siin ära investeeringuna.
Saladus peitub LinkedIni kasutajaskonnas. Siin on koos inimesed, kes teevad äriotsuseid ning neile oma reklaamide suunamine viib suure tõenäosusega uute ärivõimaluste ja koostöödeni.
01.
LinkedIn Reklaam on hea reklaamirakendus äri edendamiseks, sest:
- LinkedIni kasutatakse ärikontaktide võrgustikus osalemiseks, siit otsitakse ärivõimalusi ja erialast sisu. Seetõttu on reklaamidega võimalik jõuda spetsiifilise ja kvaliteetse sihtgrupini. See omakorda suurendab võimalusi uute ja tulusate ärivõimaluste tekkeks.
- Võrreldes teiste platvormidega on konversioonimäärad on siin sageli kõrgemad See tuleneb sihtgruppide LinkedIni kasutamise põhjustest ning nende valmisolekust tegeleda siit leitud kõrgema äriväärtusega pakkumistega.
- LinkedIn pakub isikustatud lähenemist reklaamidele, näiteks võimalust sihtida konkreetsete ametinimetuste, ettevõtete ja isegi huvide järgi. Nii saab reklaami sihtida väga täpselt ja tulemuslikult.
02.
Meeles tuleb pidada, et:
- Reklaami hind sõltub ka konkurentsist valitud sihtgrupi ja reklaamivormi osas. LinkedIn kasutab pakkumissüsteemi, kus reklaamijad teevad pakkumisi selle eest, kui palju nad on valmis maksma konkreetse eesmärgi saavutamiseks. Seega võib paremini sihitud reklaam nõuda suuremat eelarvet.
- LinkedIn soosib kvaliteetset reklaamsisu, mis on suunatud sihtgrupi vajadustele rahuldamiseks ning pakub sisulist väärtust. Kvaliteetse reklaami puhul võib platvorm pakkuda paremat nähtavust ja madalamaid kulusid.