Headel tootepiltidel on omad kriteeriumid: Toodetel peavad olema professionaalselt tehtud pildid ehk õigel valgel taustal ja nurga alt. Pilt peab olema terav, hästi valgustatud ja pildistatud realistlike värvidega. Toode võiks olla pildistatud eri nurkade alt (mõningatel juhtudel lisatakse mõningatele piltidele ka mõõdud). Tänapäeval on ka trendikas nö. interaktiivsed tootepildid 3D kujul, mida saab pöörata ja […]
Kas me näeme kõiki tulemusi? Kahjuks, me ei näe kõiki tulemusi. Selleks on mitmeid erinevaid segavaid tegureid nagu:AdBlockerid, mis ei lase andmeid edasi saata ca. 10-20% ei ole näha.Inimesed võtavad teiega ühendust teisiti ja me ei saa neid andmeid kätte.Võivad olla erinevad pisemad brauseri laadimisprobleemid, mis ei lase andmeid ära saata. Umbes 20% andmetest läheb […]
Google Ads (Adwords) on Google reklaamiplatvorm, mis näitab reklaame Google otsingus, omandis olevatel platvormidel (nagu gmail, picasa, google maps), partner lehtedel või Youtube video kanalis. Adwordsi tuntakse ka kui CPC (inglise keelsest sõnast cost per click) reklaamina ehk teisisõnu klikipõhine reklaam. Näide kuidas näeb välja Google Ads reklaam Reklaam sobib teile, kui soovite: Suurendada müüki […]
Google kutsub seda remarketing kampaaniaks, Yandex aga retargeting kampaaniaks, kuid eesti keeles tuntakse ja kutsutakse seda taasturundus reklaamikampaaniaks. Antud artiklis räägime, millega on tegu ja miks peaks iga turundaja ning reklaamija antud reklaami võimalust kasutama. Miks on remarketing reklaam kasulik? Statistika järgi kuskil 98% e-poe või kodulehe külastajatest lahkuvad lehelt ostu sooritamatta, tulles lehele esimest […]
Alustaks sellest, et räägiks üle terminid, mida kasutatakse. “SEO” = “Search engine optimization” = “otsimootorite optimeerimine” = “otsingumootorite optimeerimine” = “kodulehe optimeerimine” = “SEO optimeerimine”. Nagu me näeme, termineid on palju, kuid kõik need tähendavad üht ja sama. Mõisted ja arusaamad SEO – (lühend Search engine optimization) – on tegevuste kogum, eesmärgiga suurendada kodulehe nähtavust […]
Tihti kuuleme sellist väidet, et Google Ads reklaamihaldust pole vaja. Soovitakse ühekordset reklaami seadistamist ja jätta see omapead jooksma. Antud artiklis tahakski rääkida, miks see väide pole õige ja reklaamihalduse tähtsusest. Lisaks, miks ei tohiks lasta reklaamidel lihtsalt joosta?Alustuseks ärme unusta üht tähtsat asja, et nii Google ads kui ka Facebook ads on eraettevõtted ja […]
Kuidas saada uusi kliente läbi interneti? Selle probleemi ees seisab iga ettevõtja, nii alustav, kui ka tegutsev. Esialgu vaatame, mis kanaleid pidi saame kasutajad teie kodulehele. 1. Orgaaniline tulemus otsingumootorites (SEO)2. Suunatud klikipõhine reklaam otsingumootorites3. Reklaam sotsiaalmeedias4. Bänner reklaamid5. Emaili turundus6. Infoportaalid ja ärikataloogid Antud artiklis räägime suunatud reklaamist otsingumootoris ehk Google Ads reklaamist. Google […]
Kindlasti on paljud kohanud reklaamides või artiklites väiteid, et ollakse Google Partner või Google Premium Partner ja on olemas sertifitseeritud kontohaldurid. Kuid mida see tähendab? Mida on üldse vaja teha, et saada Google Partneri staatus? Kui soovid tellida teenuse Google Partnerilt, peab teenusepakkuja vastama kindlatele nõudmistele. Kõigepealt on vaja teenusepakkujal liituda Google´i vastava programmiga ja […]
Miks Google Ads reklaam ei too soovitud tulemust? Toome välja peamised probleemsed kohad. Sageli kuuleme ettevõtete arvamust, et Google Ads reklaam ei tööta nende jaoks. Kui süveneda probleemi siis näeme, et on tehtud vigu juba alguses reklaami seadistamisel ja arusaam reklaami ülesandest on vale. Antud artiklis toome välja põhilised probleemsed kohad, miks Google Ads reklaam […]
- 1
- 2