Kuidas teha Facebook kampaaniat

Kuidas teha Facebook kampaaniat Selles artiklis jagame sulle 7 olulist edu võtit, et Facebook kampaaniad toimiksid. Kas teadsid, et Facebook – Meta on suurim sotsiaalmeedia platvorm kus ettevõtted saavad teha erinevaid kampaaniaid? Reklaamiagentuurina loome igapäevaselt erinevaid Faceboooki ja Instagrami kampaaniaid, mille toimimist me pidevalt analüüsime. Töötades erinevate valdkondade reklaamidega, on meil hea ülevaade, mis toimib […]

Mis on tootepilt ja reklaami visuaal? Kuidas neid kasutada?

Mis on tootepilt ja reklaami visuaal?

Mis on tootepilt ja reklaami visuaal? Kuidas neid kasutada? Headel tootepiltidel on omad kriteeriumid: Toodetel peavad olema professionaalselt tehtud pildid ehk õigel valgel taustal ja nurga alt. Pilt peab olema terav, hästi valgustatud ja pildistatud realistlike värvidega. Toode võiks olla pildistatud eri nurkade alt (mõningatel juhtudel lisatakse  piltidele ka mõõdud näiteks mööbli puhul). Tänapäeval on […]

Reklaami analüütikas tulemuste mõõtmine

reklaami analuutika

Kas me näeme kõiki tulemusi? Kahjuks, me ei näe kõiki tulemusi. Selleks on mitmeid erinevaid segavaid tegureid nagu:AdBlockerid, mis ei lase andmeid edasi saata ca. 10-20% ei ole näha.Inimesed võtavad teiega ühendust teisiti ja me ei saa neid andmeid kätte.Võivad olla erinevad pisemad brauseri laadimisprobleemid, mis ei lase andmeid ära saata. Umbes 20% andmetest läheb […]