MIS ON REMARKETING?

MIS ON REMARKETING JA MIKS PEAKS SEDA REKLAAMI VÕIMALUST KASUTAMA?

Google kutsub seda remarketing kampaaniaks, Yandex aga retargeting kampaaniaks, kuid eesti keeles tuntakse ja kutsutakse seda taasturundus reklaamikampaaniaks. Antud artiklis räägime, millega on tegu ja miks peaks iga turundaja ning reklaamija antud reklaami võimalust kasutama.

Miks on remarketing reklaam kasulik?

Statistika järgi kuskil 98% e-poe või kodulehe külastajatest lahkuvad lehelt ostu sooritamatta, tulles lehele esimest korda. Alles peale 5-7 kontakti teie kaubamärgiga on kasutajad valmis ostu sooritama.

Miks kasutajad nii teevad?

Inimestele on omapärane valida. Me kõik tahame tutvuda erinevate pakkumistega enne ostu sooritamist. Seega, enne ostu sooritamist on meil vaja aega, et tutvuda ka teiste pakkumistega.

Kelle jaoks on tähtis hind, mõnele kauba kohene saadavus laos, tarne kiirus, mõni annab kaasa mingi kingituse, võimalik et otsib kodumaist tootjat. Põhjused võivad olla erinevad.

Peale kasutaja lahkumist lehelt pole fakt, et kasutaja tuleb teie juurde tagasi, kuna konkurents internetis on päris tihe.

Remarketing kasulikkus.

Just selleks, et tuua kasutaja tagasi teie kodulehele on välja töötatud remarketing reklaamikampaaniad.

Remarketing reklaam võimaldab näidata teie reklaami teistel lehtedel, sotsiaalmeedias või otsingumootoris.

Remarketing reklaami tööpõhimõte.

Kodulehele lisatakse tükk koodi, mis võimaldab jälgida kõikide kasutajate tegevusi kodulehel.

NÄITEKS: Lehtede külastamist, toodete vaatamist, video vaatamist, päringute tegemist, toote korvi lisamist, ostu sooritamist, liitumist uudiskirjaga ja palju muud.

Kood loob “küpsise” teie brauserisse, mis omakorda võimaldab näidata reklaami teile uuesti.

Kellele peaks näitama remarketing reklaame?

Tähtis on aru saada, millised kasutajad on teie jaoks tähtsad ja millised mitte. Igal lehel võivad olla erinevused.

Toome mõned näited:

  • kasutajad, kes külastasid teie kodulehte
    Võimalik, et kasutaja ei leidnud sobivat teenust/toodet, või ta ei leidnud õiget informatsiooni, mida ta otsis. Siin peaks tooma kasutaja tagasi lehele ja suunama ta teenuste või tootekategooria lehele.
  • kasutajad, kes vaatasid mingit kindlat toodet või teenust
    Suure tõenäosusega kasutaja vaatab ja võrdleb tooteid ka konkurentide lehel. Siin peaks näitama kasutajale konkreetset tootereklaami või tootekategooriat. Võimalusel pakkuma lisa allahindlust või mingit boonust, et kasutaja sooritaks ostu just teie juures.
  • kui toode oli lisatud korvi, kuid ostu ei sooritatud
    Siin kohas me oleme kindlad, et kasutaja on huvitatud kindlast tootest ning me peaksime tegema maksimumi, et ost oleks sooritatud. Selleks me reklaamime konkreetset toodet ja suuname kasutaja kohe ostukorvi.
  • kui oli sooritatud ost või tehtud päring
    Me teame, et kasutaja on juba sooritanud ostu või saatnud päringu ja nüüd on meie ülesandeks tõsta brändi tuntust kasutaja silmis ja tekitada temas soov uueks ostuks.

Kellele sobib remarketing reklaamikampaania?

Ta sobib ideaalselt, kui soovite:

  • Kasvatada brändi tuntust
  • Tõsta ettevõtte müüki
  • Langetada klikki hinda

Taasturundus reklaamikampaania sobib peaaegu kõikidele ettevõtetele. Igal juhul ei ole ma kohanud ühtegi ettevõtet, kellele see poleks sobinud.
Juhul kui te arvate, et see nii ei ole, siis võtke meiega ühendust ja räägime antud teemal.

Kindlasti soovitame kasutada taasturundus kampaaniaid nii Google Ads reklaamis, kui ka muudes reklaam platvormides.
Juhul, kui asi tundub raske, siis me hea meelega aitame teid, kas konsultatsiooni või reklaami seadistusega.

Juhul, kui vajad abi, konsultatsiooni, siis meie meeskond on alati Teie jaoks olemas.

Google Ads reklaam teenusest saab lugeda siit.

 

Autor: Roland Oskar,
Google Ads spetsialist, turundaja, ettevõtja.