Miks Google Ads reklaam ei too soovitud tulemust? Toome välja peamised probleemsed kohad. Sageli kuuleme ettevõtete arvamust, et Google Ads reklaam ei tööta nende jaoks. Kui süveneda probleemi siis näeme, et on tehtud vigu juba alguses reklaami seadistamisel ja arusaam reklaami ülesandest on vale. Antud artiklis toome välja põhilised probleemsed kohad, miks Google Ads reklaam […]
Google AdWordsiga reklaami tehes satun aina sagedamini kokku inimestega, kes arvavad, et AdWords suudab kõike. Arvatakse, et kui AdWordsi kampaania tööle panna, siis müük kohe tõuseb ja kõik mured ongi kadunud. Nii see kahjuks pole! Google Ads (AdWordsi) reklaami ülesanne nr 1 on tuua potentsiaalsed kliendid teie lehele. Muidugi on AdWordsi reklaamil erinevaid instrumente, mis […]
Väga paljud inimesed teavad, mis on müügilehter, ja paljud jällegi seda kahjuks ei tea. Selgitan teile nüüd lähemalt, mis see on ja miks see oluline on. Müügilehter on turundusmudel mis kirjeldab teie klientide liikumist alatest esimesest kontaktist kuni ostu sooritamiseni. Müügilehter (sales funnel, purchase funnel, sales pipeline) Müügilehtri kontseptsiooni töötas välja Ameerika jurist Elias St. […]
Kas teie koduleht on aeglane? Tänapäeval mängib kodulehe nähtavus Google’i otsingumootoris suurt rolli, kuna enamik internetikasutajatest kasutab Google’it. Ja just Google paneb paika reeglid, mille järgi me peame vastavaid muudatusi tegema enda kodulehel. Kodulehe kõige tähtsamad kriteeriumid on järgmised: kiirus (testige enda lehe kiirust) Vajuta siia. Mis juhtub, kui leht pole mobiilne? Google’i otsingumootor langetab […]
Kodulehe tegemisviise on erinevaid. Selles blogis soovime teile tutvustada üht soodsaimat viisi. Räägime WordPressi kavanditest, millega me töötame. Mis tähendab teha koduleht kavandi alusel? See tähendab 1000+ või isegi rohkem erinevat kodulehe kavandit, mis on juba valmis ilusa disainiga, mille ülesehitust saab muuta. Need kavandid just teid ootavadki – et millal neid vastavalt teie soovidele […]
- 1
- 2