MIKS GOOGLE ADS REKLAAM EI TOO SOOVITUD TULEMUST?

MIKS GOOGLE ADS REKLAAM EI TOO SOOVITUD TULEMUST? TOOME VÄLJA PEAMISED PROBLEEMSED KOHAD.

Miks Google Ads reklaam ei too soovitud tulemust? Toome välja peamised probleemsed kohad.

Sageli kohtame arvamust, et Google Ads reklaam ei tööta nende ettevõtte jaoks.

Kui süveneda probleemi, siis näeme, et on tehtud vigu reklaami seadistuses ja arusaam reklaami ülesandest on esialgselt vale.

Antud artiklis toome välja põhilised probleemsed kohad, miks Google Ads reklaam ei too soovitud resultaate.

GOOGLE ADS TÕSTAB MÜÜKI?

Kas Te tõesti arvate, et reklaam teeb kõik töö Teie eest ära? Ärge olge nii naiivsed!

Google reklaami esimeseks ja peamiseks ülesandeks on tuua lehele kasutajaid, ehk tõsta lehe külastatavuse arvu ja tuua lehele maksimaalselt õigeid kasutajaid, kes on huvitatud Teie teenusest või tootest.

Teiseks eesmärgiks ja ka väga tähtsaks, on kaubamärgi tuntuse tõstmine ehk bränding. Tänu graafilisele (banner) ja video reklaamile (Youtube) saab seda teha väga efektiivselt.

TULEMUSI EI JÄLGITA!

Igat reklaami tulemust peab jälgima, mõõtma, ning vastavalt tulemustele optimeerima kampaaniat.

Kuid mida peab jälgima?

  • E-poodidega on lihtne, seal jälgime kauba müüki.
  • Teenuste müügi lehtedega saame jälgida päringute hulka või telefoni kõnesid.
  • On olemas ka muid tegevusi, mida jälgitakse, nagu uudiskirjaga liitumine, artikli lugemine, video vaatamine.

GOOGLE ADS KONTOL PUUDUB STRUKTUUR!

Reklaam kontod on üles ehitatud valesti ja reklaamieelarvet kulutatakse mitte ratsionaalselt.

Ei soovi minna antud artiklis väga tehniliseks, kuid kokkuvõtlikult öeldes, õigesti struktureeritud kontoga saame kõrgemat:

  • kvaliteedi skoori,
  • kõrgemat CTR-i,
  • ja muidugi soodsamat Avg. CPC (klikki hinda).

Kõik see langetab reklaamikulu ja annab parema ülevaate, mis reklaamirühm toob paremaid tulemusi ja millega oleks vaja rohkem tegeleda.

Muidugi tuleb jälgida eesmärgi täituvust.

VALESTI KASUTATAVAD MÄRKSÕNAD

Google Ads näitab reklaamkuulutusi siis, kui kasutaja sisestab otsingusse mingi konkreetse märksõna või fraasi.

Küsimus sulle kallis lugeja. Kas sinu kontos kasutatakse märksõnu õigesti?

Mis juhtub, kui märksõnu on valesti kasutatud?

Reklaam platvormis saab kasutada 5 tüüpi märksõnu. Vaatame, kuidas näitab reklaami Google Ads erinevate märksõnade puhul.

Kui märksõna on:

Sisestatakse otsingusse märksõna: Arvuti remont – Osaline vaste.
Kuulutust näidatakse, kui sisestatakse otsingusse sõna “arvuti” või “IT teenused”.

Sisestatakse otsingusse märksõna:  “Arvuti remont” – Fraasiline vaste.
Kuulutust näidatakse ainult siis, kui otsingu fraasis on need kaks sõna sees ja samas järjestuses “arvuti remont”.

Sisestatakse otsingusse märksõna: [Arvuti remont] – Täpne vaste.
Kuulutust näidatakse ainult siis, kui otsingusse sisestatakse konkreetne fraas.

Sisestatakse otsingusse märksõna: +Arvuti +remont – Osalise vaste teisendaja.
Kuulutust näidatakse siis, kui otsingu fraasides on need kaks sõna, ükskõik mis järjestuses.

Negatiivne vaste – Kasutatakse siis, kui tahame välistada reklaami näitamist mingi konkreetse fraasi või märksõna sisestamisel.

Kas Te tahaksite, et Teie reklaam kuulutust näidatakse, kui keegi sisestab otsingusse märksõna IT teenused ja ise Te reklaamite arvuti remonti.

Võimalik, kuid seda on vaja kasutada teadlikult.

OPTIMEERIMATA KODULEHT

Ükskõik kui hästi pole seadistatud Google reklaam, kui koduleht pole optimeeritud müügile, siis sinna võib saata massiliselt kasutajaid, kuid heast resultaadist võib ainult unistada.

See on samaväärne, kui saata potentsiaalne klient rumala müügimehe juurde, kes ei tee diili vaid hoopis peletab kliendid minema.

  • Koduleht peab olema mugav. Kiiresti üleslaetav, mugav lugeda nii arvutis, kui ka mobiilis
  • Hea ülesehitusega. Kergesti leitav informatsioon ja peab vastama küsimustele, mida klient otsib.
  • Leht peab suunama kasutaja tegema vajalikku tegevust. Olgu see müük, päringuvorm, telefonikõne, liitumine uudiskirjaga vms.
  • Leht peab tekitama turvalise tunde. Seda aitab teha hea ja kaasaegne disain ning informatiivne tekst.

Kokkuvõtteks tahan Teile öelda, et kui teete reklaami, siis peab ka koduleht olema valmis külastajaid vastu võtma.

Juhul kui Teil Google Ads reklaam ei toimi vaadake, kas on:

  • Konto õigesti seadistatud? Tähtsad momendid: märksõnad, konto struktuur.
  • Kas tulemustega olete rahul? Analüüsige tulemusi ning tehke muudatusi, et tulemust parandada.
  • Optimeerige lehte. Lihvige oma kodulehte, kuna temast oleneb palju

Juhul, kui vajad abi, konsultatsiooni, siis meie meeskond on alati Teie jaoks olemas.

Google Ads reklaam teenusest saad lugeda siit.


Autor: Roland Oskar,

Google Ads spetsialist, turundaja, ettevõtja.