Rubriigid
Meta (Facebook) CAPI seadistus / Pixeli seadistus

Meta (Facebook) CAPI seadistus / Pixeli seadistus

Meta (Facebook) CAPI seadistus / Pixeli seadistus Käesolevas blogipostituses õpetame, kuidas käib CAPI seadistuse tegemine, kui e-poe platvormideks on kas Woocommerce või WordPress. Teeme asja nii lihtsaks ning selgeks, et igaüks saab sellega edaspidi ise hakkama.

Loe veel
Mis on turundus ja mis on müük ehk kuidas mõjutab turundus müüki?

Kuidas mõjutab turundus müüki?

Turundus ja müük on teineteist täiendavad ning toetavad tegevused, mille ühine lõppeesmärk on viia tooted ja teenused tarbijateni, kasvatada tarbijahulki ning tuua ettevõttele kasu.

Loe veel

Mis on Google Ads (AdWords) reklaam?

Google Ads on reklaamiplatvorm, mis kuvab reklaame Google’i otsingutulemustes, Google’i alamplatvormidel nagu Gmail, Google Maps või Picasa, samuti Youtube’is või Google’i partnerlehtedel.

Seega katab Google Ads praktiliselt terve interneti. Google Ads on terve omaette ökosüsteem.

Google Ads on turundusvaldkonnas tuntud ka oma vana nimega Google AdWords. Mõni turundaja ei ütlegi Google Ads ega Google Reklaam, vaid vanast harjumusest hoopis Google AdWords. Heal lapsel mitu nime, meie ütleme siin blogis ja päriselus kas Google Ads või Google Reklaam.

Loe veel
Milline turundusstrateegia valida? 4+1 peamist võimalust.

Milline turundusstrateegia valida?

Milline turundusstrateegia valida, sõltub alati konkreetsest tootest ning turust. Ka võib sama toote turundamine mitmele sihtrühmale nõuda mitme turundusstrateegia paralleelset kasutamist.

Iga turundusstrateegia aluseks on klassikaline 4P turundusstrateegia raamistik. Sellest on arenenud ka teised turundusstrateegia raamistikud, näiteks 7P, turundusstrateegia.

Tänapäeval on möödapääsmatult oluline ka digitaalne turundus, mis keskendub digitaalsetele kanalitele ja tarbijate käitumisele veebis.

Käesolevas blogipostituses vaatame, mida kujutavad endast erinevad turundusstrateegiad ning miks ja kuidas rakendada neid oma ettevõtte hüvanguks.

Loe veel
LinkedIn - turundus otse otsustajatele

LinkedIn – turundus otse otsustajatele

Kuna siin on koos ettevõtjad, spetsialistid, tööotsijad, tööpakkujad, investorid ja teised äriinimesed üle maailma, pole LinkedIn asjata lõuapoolikute sõnul “ettevõtjate Facebook”.

Selles ärialainimeste ülemaailmses võrgustikus olemine võib avada uksi ja luua võimalusi, mis viivad saavutusteni, mida varem poleks osanud ette kujutadagi. 

Kuid suured asjad juhtuvad vaid juhul, kui kasutada Linkedini turunduskanalina õigesti. Põhiline on pidada meeles, et LinkedIn pole Facebook ja turundus käib siin pisut teisiti.

Loe veel
Mis on turundus

Mis on turundus?

Õigesti tehtud turundus on otsetee kliendi südamesse. Kaasaegne turundus hõlmab endas tootearendust, kuvandiloomet, mainekujundust, suhtekorraldust, reklaami ja müüki.  Niisiis on turundus mitmete omavahel seotud tegevuste kogum. Iga tegevus keskendub turunduse kui tervikprotsessi konkreetsetele aspektidele. Turundustegevuste ühine eesmärk on hoida ettevõtte olemasolevaid kliente ja tõmmata ligi uusi. Käesolevas blogipostituses selgitame lähemalt, mis asi on turundus, millest turundus koosneb ja kuidas turundus töötab. 

Loe veel
LinkedIn Ads ehk LinkedIn Reklaam - B2C ja B2B reklaamide võimalused LinkedInis

LinkedIn Ads ehk LinkedIn Reklaam

LinkedIn pole enam ammu pelgalt “ettevõtjate Facebook”. See on sotsiaalmeediaplatvorm, kus kohtuvad olulise info vahendamiseks erinevate valdkondade tipptegijad ning ettevõtted.

Käesolevas artiklis vaatame lähemalt enda LinkedInis reklaamimise võimalusi ja kasutegureid.

Etteruttavalt öeldes on LinkedIn tänu oma reklaamirakenduse LinkedIn Reklaam (LinkedIn Ads) reklaamide sihtimine võimalustele tõhus kanal, et jõuda õigel ajal õiges kohas õige sihtrühmani.

Loe veel
geeks Põhilised turundusmõisted

Põhilised turundusmõisted

Iga tõsiseltvõetavust taotlev turundaja peab olema kursis mitmete oluliste turundusmõistetega. Samuti ei jookse turunduse erialakeele tundmine külgi mööda maha mitte ühelgi firmajuhil.

Käesolevas blogipostituses vaatame üle peamised turundusmõisted tähtsuse ja teemade järjekorras ning seletame lahti nende tähendused. Kõigepealt üldmõisted, seejärel digiturunduse mõisted.

Loe veel

Kuidas teha Facebook kampaaniat

Kuidas teha Facebook kampaaniat Selles artiklis jagame sulle 7 olulist edu võtit, et Facebook kampaaniad toimiksid.Kas teadsid, et Facebook – Meta on suurim sotsiaalmeedia platvorm kus ettevõtted saavad teha erinevaid kampaaniaid? Reklaamiagentuurina loome igapäevaselt erinevaid Faceboooki ja Instagrami kampaaniaid, mille toimimist me pidevalt analüüsime. Töötades erinevate valdkondade reklaamidega, on meil hea ülevaade, mis toimib ja mis ei toimi. Jagame Sulle järgmisena, mida tuleks meeles pidada Facebook ads kampaaniate loomisel Meta platvormil.   1. Facebook pixli seadistamine Enne kui hakatakse meta kampaaniaid looma, siis kõige tähtsam on seadistada Pixel. See on koodijupp, mis lisatakse veebilehele ning selle abil kogutakse infot. Saadud info abil optimeeritakse kampaaniaid, luuakse erinevaid sihtgruppe ning tehakse ka taasturundust.  Kui see on tegemata, siis informatsiooni reklaami toimimise kohta ei ole. Seega puudub igasugune ülevaade, kas facebooki / Instagrami reklaamid toimivad eesmärgipäraselt, kuidas potentsiaalsed kliendid käituvad, kas külastatakse kodulehte, mis tulemust kulutatud raha ettevõttele toob? Antud analüütika puudumisel, kahjuks

Loe veel

Mis on tootepilt ja reklaami visuaal? Kuidas neid kasutada?

Mis on tootepilt ja reklaami visuaal? Kuidas neid kasutada? Headel tootepiltidel on omad kriteeriumid: Toodetel peavad olema professionaalselt tehtud pildid ehk õigel valgel taustal ja nurga alt. Pilt peab olema terav, hästi valgustatud ja pildistatud realistlike värvidega. Toode võiks olla pildistatud eri nurkade alt (mõningatel juhtudel lisatakse  piltidele ka mõõdud näiteks mööbli puhul). Tänapäeval on ka trendikas nö. interaktiivsed tootepildid 3D kujul, mida saab pöörata ja vaadata iga nurga alt.  Tootepildi kasutamine reklaamis – ERAND! Digireklaami visuaalid grupeerime vastavalt müügilehtrile erinevatesse kategooriatesse. 1. Reklaami visuaal külmale auditooriumile Külm auditoorium on potentsiaalne ostjaskond, kes pole mitte kunagi toote või valdkonnaga kokku puutunud. Vastavalt müügilehtri loogikale on see esimene staadium, kus reklaami eesmärk on tõmmata tähelepanu ja tekitada huvi toote/teenuse/valdkonna vastu. Suurim viga, mida tehakse siinkohal on antud auditooriumile tootepiltide reklaamimine ja ainuke sõnum “Osta kohe”. Võime kinnitada, et 90% juhtudel see ei toimi, välja arvatud juhul, kui tegemist on suure brändi

Loe veel

Reklaami analüütikas tulemuste mõõtmine

Kas me näeme kõiki tulemusi? Kahjuks, me ei näe kõiki tulemusi. Selleks on mitmeid erinevaid segavaid tegureid nagu: AdBlockerid, mis ei lase andmeid edasi saata ca. 10-20% ei ole näha. Inimesed võtavad teiega ühendust teisiti ja me ei saa neid andmeid kätte. Võivad olla erinevad pisemad brauseri laadimisprobleemid, mis ei lase andmeid ära saata. Umbes 20% andmetest läheb meie jaoks kaduma. Võimalik, et isegi rohkem, kuid üldise pildi saame kätte. Kui reklaami eesmärk on tekitada rohkem huvi toote vastu ja nö. soojendada potentsiaalset klienti ostuks? Sellisel juhul jälgime me teistsuguseid mõõdikuid. Siis reklaamid võivad olla näiteks YouTube, bännerreklaamid, Facebooki liikluse või tuntuse reklaamid. Nende reklaamide ülesanne on tekitada huvi toote või teenuse vastu. Sinna alla võivad minna ka brändi tuntuse reklaamid, kuid sellega ei soovitaks koheselt tegeleda, kui olete alles alustanud reklaamimisega. Antud reklaamide analüütikas jälgitakse tulemusi juba teiste mõõdikute põhjal. Näiteks: Kui palju kasutajaid nägid teie reklaami (reach, impressions)?

Loe veel

Reg kood: 14113989

info@geeks.ee
+372 5862 9988

Tallinn, Mustamäe tee 44/1,
korpus C, 4 korrus.

Maja ees saab tasuta parkida kuni 3 tundi, kasutades parkimiskella.

LIITU UUDISKIRJAGA

Saadame värskeid uudiseid ning jagame sulle kasulikke turunduse- ja internetireklaami-teemalisi nõuandeid

Copyright 2017 – 2024 © GEEKS