Kas koduleht on aeglane?

KAS TEIE KODULEHT ON AEGLANE?

Tänapäeval mängib kodulehe nähtavus Google’i otsingumootoris suurt rolli, kuna enamik internetikasutajatest kasutab Google’it. Ja just Google paneb paika reeglid, mille järgi me peame vastavaid muudatusi tegema enda kodulehel.

Kodulehe kõige tähtsamad kriteeriumid on järgmised:

 

Mis juhtub, kui leht pole mobiilne?

Google’i otsingumootor langetab teie orgaanilist otsingutulemust meelega, kui see pole mobiili või tahvliga loetav. See tähendab seda, et mobiilsed lehed saavad otsingu tulemuses kõrgemaid tulemusi. Aina rohkem ja rohkem internetikasutajaid kasutavad internetis surfamiseks nutitelefone. Allikas.

 

Mis juhtub, kui lehe üleslaadimise kiirus pole piisavalt hea?

Kui leht on mobiilne, kuid ta laadib end aeglaselt üles, siis külastajad lahkuvad teie lehelt kiiresti ja teie mobiilsest lehest pole eriti palju kasu. Kui teie leht pole piisavalt kiire, siis langete otsingutulemusena Google’is.

 

Kodulehed on külastajate jaoks!

Kui leht pole mobiilne ja ka kiirus on halb, siis sellest lehest kasu pole. Kui teid otsingu tulemusena isegi leitakse, lahkuvad külastajad teie lehelt kiiresti, kuna veebileht on aeglane ja raskesti loetav.

Kui teil on blogi, ettevõtte koduleht või internetipood ja te soovite, et külastaja tunneks end teie lehte külastades mugavalt, siis tehke enda leht maksimaalselt kiireks ja mugavaks. Mõelge enda lehe külastajatele, ärge piinake neid. Tehke enda koduleht kasutajate jaoks mugavaks ja nad tänavad teid!

Mida teha, kui koduleht …

  • on aeglane? Võtke meiega ühendust ja me teeme teie lehe kiiremaks, garanteerime vähemalt lehe 20%-lise kiirendamise. Kui tulemus on alla 20%, tagastame teile raha 100%-selt!
  • pole mobiilne? Tavaliselt on sellisel juhul vaja teha uus leht, kuid vahel piisab ka kodulehe disaini uuendusest – kõik oleneb lehest. Võtke meiega ühendust ja arutame antud küsimust.

 

Mida annab teile kiire ja hästi loetav mobiilses vaates koduleht?

  • Lehe külastajad on õnnelikumad, lehekülastaja ostab suurema tõenäosusega teie teenust või võtab teiega ühendust.
  • Kõrgem positsioon otsingumootoris.
  • Reklaamides ennast Google AdWordsiga, on teie kliki hind soodsam, kuna lehe näitajad paremad (CTR, CPC).
  • Külastajad on rahulikumad. Vähem stressi, depressiooni ja närvilisi juhte teede peal ja kauplustes.

 


Autor: Roland Oskar,
Google Ads spetsialist, turundaja, ettevõtja.