Oleme tegelenud Google Ads ja andmepõhise turundusega alates 2013. aastast, omades laialdast kogemust reklaamide ja analüütika seadistamisel.
Pakume täielikku GA4 seadistust, sealhulgas:
✔️ Ecommerce tracking (ostude ja toodete jälgimine)
✔️ Kohandatud sündmuste ja konversioonide seadistamine
✔️ Google Tag Manageri integratsioon ja konfigureerimine
✔️ Andmete täpsuse kontroll ning testimine
Kui soovid kindlat ja korrektselt seadistatud Google Analytics 4 süsteemi, siis võta meiega ühendust!
Oleme sertifitseeritud Google Partner
Google partneristaatus tähendab, et oleme üles näidanud oskusi ja oskusteadmisi Google Ads’i (AdWords) alal, oleme täitnud Google’i kulunõuded, saavutanud oma agentuuri ja klientide käibekasvu eesmärgid ning säilitanud ja kasvatanud oma kliendibaasi.
Kontrolli seda Google lehelt ise
Google Analytics 4-ga saab ühendada kõigega, mida just teil vaja:
Otseselt pole mingit vahet, mis platvormil leht on. Populaarsematel platvormidel on olemas moodulid/pluginad, mis teevad meie seadistuse kiiremaks ja kergemaks.
Enim populaarsemad platvormid: WordPress (Woocommerce), Magento, OpenCart, Prestashop, Wix, Voog jpm.
Kuid, kui teil on custom kirjutatud leht, siis ka see pole mingi probleem. Saame hakkama kõigega!
Oleks hea, kui on olemas enda arendaja, kes teab teie lehe iseärasusi. Kui arendaja puudub, siis saame ise abiks olla.
Igale projektile läheneme erinevalt vastavalt kliendi vajadusele.
Kui kahtlete teenuse vajaduses, siis võtke julgelt ühendust ja konsulteerime teid kõikides küsimustes.
Alustame intervjuust, kus täpsustame teie vajadused ja kaardistame tegevused.
Kutsume seda mini koolituseks, kuna räägime teile seadistamisest ja mida sellega edasi teha. Keskmiselt kulub sellele 1 tund.
Töö:
Kõik lehed ja ärid on unikaalsed ning lahendused võivad olla erinevad.
Tihti esinev väide – “Ma näen igal juhul müügi andmeid enda e-poe halduses või raamatupidamise programmis. Minul pole seda vaja!”
“Jah, muidugi! Neid andmeid sinult keegi ära ei võta ja näed seda ka edaspidi.”
Kuidas hindad enda turundustegevust?
Mis kanal toob sulle kõige enam müüki või päringuid? Kuhu investeerida raha rohkem ja kuhu vähem?
Kui palju võtab aega esimesest kokkupuutest ostu või päringuni jõudmine?
Kas vaja teha mingeid muudatusi reklaamitegevustes?
Mis andmetest sa lähtud, kui optimeerid enda reklaame?
Muutused on pidevad ning kohene tegutsemine on vajalik. Analüütika on just see tööriist, mis annab meile teatud sisendi, et olla valmis.
Tahad ise seadistada? Pole probleemi!
Juhendid teatud seadistuste jaoks leiad meie artiklitest.
1
Kohtumise kokkuleppimine ja arutelu
> Selgitame välja teie vajadused ja eesmärgid
> Tutvustame võimalikke lahendusi
2
Hinnapakkumise koostamine
> Teeme pakkumise vastavalt kokkulepetele ja vajadustele
3
Tööde alustamine
> Asume tööle ja viime plaani ellu
Meid usaldavad
Me ei töötle Teie kontaktandmeid ühelgi muul eesmärgil peale päringule vastamise.
Peale kontaktvormi ärasaatmist võtab Teiega ühendust üks meie turundajatest, kes täpsustab teie reklaami soovid ja teeb vastava hinnapakkumise.
Roland Oskar
Turundaja / Tehniline osakond
Kelli Süld
Sotsiaalmedia osakonna juht
PS. Kui on midagi jäänud ebaselgeks, võtke meiega ühendust!
Oskar Grupp OÜ
Reg kood: 14113989
Tallinn, Mustamäe tee 44/1,
korpus C, 4 korrus.
Maja ees saab tasuta parkida kuni 3 tundi, kasutades parkimiskella.
Saadame värskeid uudiseid ning jagame sulle kasulikke turunduse- ja internetireklaami-teemalisi nõuandeid
Reg kood: 14113989
Tallinn, Mustamäe tee 44/1,
korpus C, 4 korrus.
Maja ees saab tasuta parkida kuni 3 tundi, kasutades parkimiskella.