Veebianalüütika seadistamine võimaldab põhjalikult kaardistada ettevõtte turundusstrateegia tugevusi ning nõrkusi. Õigesti seadistatud veebianalüütika rakendused pakuvad andmeid, mis aitavad optimeerida kodulehe sisu, parandada külastajate kasutajakogemust ja tuua rohkem konversioone.
Mõõtes veebianalüütika abil erinevate turunduskanalite tõhusust ja kasutajate käitumist, saab ettevõtte käibe ning kasumi kasvatamiseks teha andmepõhiselt põhjendatud otsuseid.
Sisuliselt tähendab veebianalüütika seadistamine erinevate teineteist täiendavate tööriistade häälestamist ettevõtte vajadustele vastavaks. Et see saaks tehtud õigesti ning kiiresti, tasub veebianalüütika seadistamine jätta meie spetsialistide hooleks.
Google Tag Manageri (GTM) õigesti seadistamine võimaldab hiljem hallata kodulehe jälgimiskoode- ja silte lehe lähtekoodi muutmata. See tähendab kampaaniate ja külastajate senisest täpsemat ja paindlikumat jälgimist ning ajasäästu lehe haldamisel.
Õigesti seadistatud GTM-i pakutavad andmed aitavad muuhulgas mõista kasutaja käitumist kodulehel, parandada kasutajakogemust, tõhustada turunduskampaaniaid ja optimeerida kodulehe jõudlust.
Meie spetsialistid seadistavad GTM-i vastavaks nii erinevatele sisuhaldussüsteemidele (lühend CMS, näideteks WordPress ja Magento) kui mistahes muudele platvormidele ehitatud kodulehtede nõudmistele.
Google Analytics 4 (GA4) seadistamine pole pelgalt ühe koodi lisamine kodulehe päisesse. GA4 seadistamine tähendab süvitsi tööd turundusstrateegiate- ning taktikatega, et tagada kasutajate jälgimine, oluliste andmete täpne kogumine ning nende järgi lehe konversioonide seadistamine.
Kuigi Google Analytics 4 seadistamine nõuab koos taustatöödega aega, pakub õigesti seadistatud GA4 ettevõttele põhjalikke andmeid kodulehe või rakenduse kasutajate käitumise kohta. Andmete põhjal aga saab ettevõtte käibe ning kasumi kasvatamiseks teha andmepõhiselt põhjendatud otsuseid.
Meie spetsialistid aitavad ära teha nii GA4-ja seadistamiseks vajaliku taustatöö kui ka rakenduse seadistamise vastavalt konkreetse ettevõtte spetsiifilistele vajadustele, kindlustades, et kõik vajalikud konversioonid on korrektselt üles seatud.
Kui eelistate tegeleda seadistamisega ise, leiate juhised selle kohta siit [link juhendile]. Kui tekib probleeme ning vajate seadistamisel professionaalset abi, võtke meiega julgelt ühendust – aitame teil GA4-ja tõhusalt tööle saada.
Meta Pixeli seadistamine pole samuti vaid ühe koodijupi lisamine lehele, vaid konversioonide, kataloogi ja sihtrühmade (audiences) täpne seadistamine, et võtta ettevõtte hüvanguks maksimum Meta platvormide (Instagram, Facebook) võimalustest.
Õigesti seadistatud Meta Pixel pakub ettevõttele põhjalikke aruandeid klienditeekonnast, mis omakorda võimaldab luua isikustatud ning paremini sihitud reklaamikampaaniaid.
Kuigi Meta Pixeli seadistamine pole raketiteadus, on siin mitmeid nüansse, mida tuleks teada ning millega arvestada, sest iga koduleht on ainulaadne ja see, mis toimib ühel lehel, ei pruugi töötada teisel.
Kui soovite seadistamisega tegeleda ise, leiate mõned kasulikud juhised selleks siit [link juhendile]. Kui vajate abi või eelistate, et spetsialist selle töö ära teeks, võtke meiega ühendust – aitame teid hea meelega.
Google Adsi konversioonide seadistamine on oluline reklaamide tulemuslikkuse täpseks mõõtmiseks. Selleks on mitu võimalust – võib importida juba seadistatud konversioone Google Analyticsist või luua need otse Google Adsis.
Meie soovitame konversioonide seadistamist otse Google Adsis, sest see annab algoritmile rohkem andmeid, mis omakorda aitavad täpsemini optimeerida kampaaniaid, et saavutada paremaid tulemusi.
Kui vajate abi Google ADSI konversioonide seadistamisel, oleme valmis teid aitama, et teie reklaamikampaaniad oleksid võimalikult tõhusad.
Geeks
Olgu rakenduseks Google Analytics 4, Google Tag Manager, Meta Pixel või Google Ads, veebianalüütika seadistamine ei tähenda kunagi lihtsalt koodijupi lisamist lehele. See nõuab nii taustatööd kui strateegilist lähenemist.
Kõik platvormid ja rakendused pakuvad erinevaid võimalusi konversioonide, sihtrühmade ja sündmuste täpseks jälgimiseks ning nende andmete kasutamiseks, et optimeerida kodulehte, klienditeekonda ja reklaamikampaaniate tulemuslikkust.
Kuna kõiki üksikasju ning töö käigus tekkivaid küsimusi ei saa siin lahti kirjutada, saatke meile julgelt päring. Meie spetsialistid on valmis vaatama murekohad üle, süvenema detailidesse, küsima infot juurde, mõtlema kaasa, selgitama ja juhendama ning pakkuma toimivaid lahendusi ja abi nende teostamisel.
VÕTA MEIEGA ÜHENDUST
Me ei töötle sinu kontaktandmeid ühelgi muul eesmärgil peale päringule vastamise.
Peale kontaktvormi ära saatmist võtab sinuga ühendust üks meie turundajatest, kes täpsustab sinu soovid ja teeb vastava hinnapakkumise.
Roland Oskar
Turundaja / Tehniline osakond
Kelli Süld
Sotsiaalmedia osakonna juht
PS. Kui on midagi jäänud ebaselgeks, võta meiega ühendust!
Meid usaldavad