Bännerreklaam internetis

Bännerreklaame näeme me iga päev interneti avarustes. Just seda reklaami formaati kasutatakse maailmas kõige rohkem ja erinevaks otstarbeks.

Mõned populaarsemad näited:

  • Brändinguks – teie kaubamärgi tuntuse tõstmiseks;
  • Taasturunduseks (remarketing) – potentsiaalsete klientide tagasi toomiseks lehele ja müügi tõstmiseks;
  • Kommunikatsiooniks – Reklaam sõnumi edastamiseks;
  • Müügi kasvatamiseks – Liikluse tõstmiseks lehel, tuues potentsiaalsed kliendid lehele;

Kus bänner reklaame näeb?

Bännereid näeb 21. sajandil peaaegu igal pool. Ajakirjades, ajalehtedes, uudiste portaalides, sotsiaalmeedias, digiekraanidel tänavatel ja paljudes muudes kohtades nii online, kui ka offline.

Kuidas saab neid suunata?

Kõik oleneb võrgustikust, kus soovite reklaame näidata, kuid peaaegu igal pool saab suunata reklaami järgnevalt:

  • Soo ja vanuse põhiselt;
  • Geograafilise asukoha põhiselt;
  • Elusündmuste põhiselt (abielu, lapse sünd, kolimine uude kohta, pensionile minek, jm);
  • Kasutajate harrastuste ja huvide põhiselt;
  • Taasturunduse listide põhiselt;
  • Seadmete põhiselt (arvuti, tahvelarvuti, mobiil, telekas);
  • Ja paljude muude kriteeriumite põhiselt…

Kui suur peab olema reklaamieelarve, et antud reklaami teha?

Internetireklaamis võib alustada ka 1€-ga, kuid selle eelarvega me ei saavuta midagi. Muidugi, kõik oleneb sellest, mida te soovite saavutada. Alustada võib ka al. 100€ kuu ja juba vastavalt tulemustele teha erinevaid otsuseid.

Populaarsemad kanalid, kus tänapäeval bännerreklaame näidatakse on Google Ads Display võrgustik, ning Facebook koos Instagram’iga.

Google Ads-is bännerreklaamid.

Loe lähemalt siit