Google Ads bännerreklaam

Google Display võrgustik katab 90% interneti avarustest. Selle abil jõuab reklaam peaaegu iga kasutajani. Lisaks sellele on ta üks soodsamaid reklaami võimalusi internetis.

Kus reklaame näidatakse?

  • Google omandis olevatel lehtedel – (YouTube, Gmail);
  • Google partner lehtedel – Miljonid lehed, kus näidatakse reklaame.
       (Näiteks: Delfi, Õhtuleht, Okidoki, Auto24, Buduaar, jne);
  • Mobiili appides ja mängudes (Android ja Apple telefonides).

Milles seisneb meie töö?

  • Iganädalaselt optimeerime tulemust vastavalt eesmärkidele;
  • Regulaarselt viime läbi erinevaid katseid tulemuste parandamiseks;
  • Koostame erinevaid vaatajaskondi ja remarketing liste;
  • Tulemustest saate iga kuu aruande; Ja palju muid tegevusi.

Google Ads Display võrgustikus on võimalik teha 2 tüüpi reklaame.

1

Automaatselt kohanduvad Display reklaamid.

Antud reklaami moodus on kõige lihtsam ja soodsam. Bänneri loomiseks on vaja laadida üles (pildid, pealkirjad, logod, videod ja kirjeldused) ning Google loob automaatselt reklaame, mida näidatakse Google’i Display-võrgustikus.

Plussid:

  • Soodne (pole vaja kaasata disaineri teenust);
  • Reklaami saab kiiresti püsti;
  • Automaatselt kohanduv
    (süsteem automaatselt kohandab bänneri vastavalt lehe asetusele).

Minussed:

  • Puudub kontroll (Google kohandab bännerid nii, nagu Google vajalikuks peab);
  • Raske edastada ettevõtte stiile (saab lisada ainult taustapildi ja logo).

2

Üleslaetavad Display reklaamid.

Kui soovite rohkem kontrolli oma Display kampaaniate reklaamide üle, võite ise piltreklaame luua ja üles laadida. Üleslaaditud piltreklaamid luuakse väljaspool Google Ads keskkonda (näiteks disainer teeb neid)

Plussid:

  • Täielik kontroll – (disainer valmistab iga bänneri vastavalt mõõdule ja brändi stiilile);
  • Saab edastada ettevõtte identiteeti (brändi).

Minussed:

  • Kulukas (lisandub disaineri kulu);
  • Igat bänneri mõõtu peab tegema eraldi.

Saada päring või küsi küsimus!