KODULEHE TEGEMINE

Kodulehed erinevad üksteisest nii disaini kui ka ülesehituse poolest, kuid milline neist on hea ja milline halb?

Kodulehel peab olema selge eesmärk.

Koduleht peab täitma seatud eesmärki – olgu see siis päringu saatmine või kauba müük.

Kust saavad sinu kliendid informatsiooni teenuste või kaupade kohta?

Tänapäeval on väga imelik omada ettevõttet, kuid mitte omada kodulehte. Mõelge kuidas te ise sooritate ostu või tellite mingit teenust.

Järjestus oleks arvatavasti järgnev.

  • Küsite infot, soovitust tuttavate, pereliikmete või sõprade käest.
  • Liigute kodulehele ja uurite ettevõtte tausta, ning osutatava teenuse või kauba kohta.
  • Kui leht tekitab usaldust, siis arvatavasti teete järgmise sammu, mis on kontaktivõtmine teenuse osutajaga või ostu tegemine.

Teie käitumine oleneb teenusest või kaubast. Google’i uuringute järgi uurib 73% kasutajatest enne ostu kauba või teenuse teavet interneti teel.

Sellist asja nagu koduleht-visiitkaart pole olemas!

Kodulehel peab olema kindel eesmärk. Olgu see siis teenuse või toote müük, vahel ka lihtsalt info jagamine. Koduleht peab tooma teile kasu, mitte kulu.

Mis platvormi peaks kodulehe tegemisel kasutama?

Erinevate vajaduste lahendamiseks kasutatakse erinevaid platvorme. Üks populaarseim on muidugi WordPress, mis saab hakkama enamiku kodulehtede vajadustega. Meie töötame nii WordPressi kui ka muude platvormidega.

    Miks valida meid kodulehe loomise tegijaks?

    • Oleme paindlikud – valmistame teile kodulehe vastavalt teie eelarvele.
    • Orienteerume sellele, et leht peab müüma, ja vastavalt sellele ehitame teile ka kodulehe.
    • Teeme turuanalüüsi, et ennetada eksimusi.
    • AdWordsi reklaami esimene seadistamine poole hinnaga.
    • Tasuta lehesisene SEO 200€ väärtuses.