Otsime Kliendikogemuse juhti / spetsialisti, kelle eestvedamisel pakume parimat kliendikogemust ja laiendame kliendibaasi.

 

Peamised tööülesanded ja vastutusvaldkonnad:

  • Konsulteerib potentsiaalseid kliente, pakub turul meie teenuseid ja toob kliendi sisse (müügiprotsess);
  • Kliendi sisseviimise protsessi läbiviimine – lepingu ettevalmistus, sissepääsude saamine, spetsialistidele infojagamine;
  • Olemasolevate klientide haldus, kellega on pidev selge ja arusaadav kommunikatsioon;
  • Kursis klientide seisu ja rahuloluga, täiendab pidevalt kliendiandmeid;
  • Delegeerib organisatsioonis töid maksimaalselt selgelt ja piisavalt hästi kogutud andmetega;
  • Kogub ja delegeerib infot reklaamkampaaniate jaoks;
  • Klientide igapäevane tugi – jooksvatele küsimustele vastamine, spetsialistidele delegeerimine;
  • Arvete ja aruannete esitamine.

Ootame kandidaadilt:

  • Keeleoskus eesti, vene ja inglise keel kõnes ja kirjas hea;
  • Arusaamist turunduse valdkonnast;
  • Vajalik eelnev kogemus turunduse valdkonnas;
  • Suurt stressipidavust;
  • Oskust kiiresti õppida ja muutustega kohaneda;
  • Kommunikatsiooni ja eneseväljenduse oskust;
  • Müügioskust.

Omalt poolt pakume:

  • Täiskoormusega töökohta põhipalgaga;
  • Motiveerivat lisatasu müügilt;
  • Töökohta kontoris koos võimalusega teha tööd ka kaugtööna;
  • Arenguvõimalusi;
  • Tulemustele orienteeritud meeskonda.

Kandideerimiseks palun saada oma CV ja motivatsioonikiri koos pildiga e-mailile: kelli@geeks.ee

Kandideerimine kuni 22.05.2022. Tööleasumine niipea kui võimalik! 

Sobiva kandidaadi leidmisel võib kuulutus varem aeguda.