Otsime Kliendikogemuse juhti / spetsialisti, kelle eestvedamisel pakume parimat kliendikogemust ja laiendame kliendibaasi.
Peamised tööülesanded ja vastutusvaldkonnad:
- Konsulteerib potentsiaalseid kliente, pakub turul meie teenuseid ja toob kliendi sisse (müügiprotsess);
- Kliendi sisseviimise protsessi läbiviimine – lepingu ettevalmistus, sissepääsude saamine, spetsialistidele infojagamine;
- Olemasolevate klientide haldus, kellega on pidev selge ja arusaadav kommunikatsioon;
- Kursis klientide seisu ja rahuloluga, täiendab pidevalt kliendiandmeid;
- Delegeerib organisatsioonis töid maksimaalselt selgelt ja piisavalt hästi kogutud andmetega;
- Kogub ja delegeerib infot reklaamkampaaniate jaoks;
- Klientide igapäevane tugi – jooksvatele küsimustele vastamine, spetsialistidele delegeerimine;
- Arvete ja aruannete esitamine.