Digiturundus on tegevus, mis kasutab digitaalseid kanaleid, nagu veebisaidid, sotsiaalmeediaplatvormid, e-post ja otsingumootorid, et reklaamida tooteid või teenuseid ning jõuda sihtrühmani. See võimaldab ettevõtetel suhelda klientidega digitaalsetes keskkondades, kus nad veedavad suure osa oma ajast.
Rubriigi arhiiv: Turundus
Kuidas seadistada GA4? Samm-sammuline video juhend. Digiturunduse maailmas on väga olulised Facebooki (Meta) ja Google’i reklaamid, mis on väga olulised tööriistad oma sihtrühmani jõudmisel ja müügi suurendamisel.
Turundus ja müük on teineteist täiendavad ning toetavad tegevused, mille ühine lõppeesmärk on viia tooted ja teenused tarbijateni, kasvatada tarbijahulki ning tuua ettevõttele kasu.
Milline turundusstrateegia valida, sõltub alati konkreetsest tootest ning turust. Ka võib sama toote turundamine mitmele sihtrühmale nõuda mitme turundusstrateegia paralleelset kasutamist.
Iga turundusstrateegia aluseks on klassikaline 4P turundusstrateegia raamistik. Sellest on arenenud ka teised turundusstrateegia raamistikud, näiteks 7P, turundusstrateegia.
Tänapäeval on möödapääsmatult oluline ka digitaalne turundus, mis keskendub digitaalsetele kanalitele ja tarbijate käitumisele veebis.
Käesolevas blogipostituses vaatame, mida kujutavad endast erinevad turundusstrateegiad ning miks ja kuidas rakendada neid oma ettevõtte hüvanguks.
Õigesti tehtud turundus on otsetee kliendi südamesse. Kaasaegne turundus hõlmab endas tootearendust, kuvandiloomet, mainekujundust, suhtekorraldust, reklaami ja müüki. Niisiis on turundus mitmete omavahel seotud tegevuste kogum. Iga tegevus keskendub turunduse kui tervikprotsessi konkreetsetele aspektidele. Turundustegevuste ühine eesmärk on hoida ettevõtte olemasolevaid kliente ja tõmmata ligi uusi. Käesolevas blogipostituses selgitame lähemalt, mis asi on turundus, millest turundus koosneb ja kuidas turundus töötab.
Iga tõsiseltvõetavust taotlev turundaja peab olema kursis mitmete oluliste turundusmõistetega. Samuti ei jookse turunduse erialakeele tundmine külgi mööda maha mitte ühelgi firmajuhil.
Käesolevas blogipostituses vaatame üle peamised turundusmõisted tähtsuse ja teemade järjekorras ning seletame lahti nende tähendused. Kõigepealt üldmõisted, seejärel digiturunduse mõisted.
Väga paljud inimesed teavad, mis on müügilehter, ja paljud jällegi seda kahjuks ei tea.
Selgitan teile nüüd lähemalt, mis see on ja miks see oluline on. Müügilehter on turundusmudel mis kirjeldab teie klientide liikumist alatest esimesest kontaktist kuni ostu sooritamiseni.
Müügilehter (sales funnel, purchase funnel, sales pipeline)
Müügilehtri kontseptsiooni töötas välja Ameerika jurist Elias St. Elmo Lewis 1898. aastal. Mudel sisaldas kliendi psühholoogilist kirjeldust. Kolmkümmend aastat hiljem ühendatud see tuntud kaubanduse kontseptsiooniga – AIDA