Kas oled kogenud, et teed sotsiaalmeedias justkui kõike õigesti – postitad, paned pilte, jagad infot – aga tulemusi pole?
Rubriigi arhiiv: Sotsiaalmeedia
Video on turunduses muutunud asendamatuks tööriistaks. See köidab tähelepanu, räägib loo kiiresti ja aitab tekitada emotsionaalset sidet publikuga palju tõhusamalt kui tekst või pildid.
Sotsiaalmeedia spetsialist ehk SMM – see tiitel kõlab lihtsalt. Mõni kujutab ette, et töö seisneb päevad läbi Instagramis scrollimises, naljakate meemide postitamises ja “like’ide” lugemises. Tegelikkus? See on oluliselt keerulisem ja strateegilisem.
Kasutajate loodud sisu (UGC) pole lihtsalt “tore boonus” turunduses – see on üks mõjusamaid viise usalduse võitmiseks ja müügi kasvatamiseks.
Kas oled mõelnud, miks mõni bränd Instagramis või TikTokis kohe silma jääb ja teine lihtsalt kaob voogu ära? Väga tihti on selleks põhjuseks UGC ehk kasutajate loodud sisu.
Facebooki reklaam on sihitud tasuline reklaam, mida luuakse Meta Ads Manageris või käivitatakse kurikuulsa Boost-nupuga.
Ads Manager pakub rohkem kontrolli – saad valida täpse sihtrühma, eesmärgi, formaadi ja optimeerimise viisi. Boost-nupp sobib kiireks nähtavuse tõstmiseks, kuid on piiratud seadetega.
Sotsiaalmeedia turundus on kaasaegse turundusmaailma lahutamatu osa. Üha enam ettevõtteid teadvustab endale sotsiaalmeedia potentsiaali brändi kasvatamisel, müügi suurendamisel ja kliendisuhete tugevdamisel. Kuid nagu iga tööriist, on ka sotsiaalmeedia efektiivne vaid siis, kui seda õigesti kasutada.
Sotsiaalmeedia turundus ei nõua alati suurt eelarvet. Ka väiksemate ressurssidega väikeettevõtted saavad nutikate strateegiatega silma paista suurte kampaaniate kõrval ja jõuda oma sihtrühmani.
Tahad reklaamida oma ettevõtet sotsiaalmeedias, kuid Meta reklaamihaldur (Facebooki ja Instagrami reklaamide seadistamise ja mõõtmise platvorm) tundub keerulisevõitu? Ära muretse, selles artiklis anname ülevaate, mis on mis ja kuidas käib reklaamihalduris toimetamine.
Facebook reklaam ja turundus (Meta reklaamid) on parimaid viise sotsiaalmeedias uute klientide leidmiseks ja olemasolevatele turundamiseks.
Et Facebooki reklaam ja turundus tulemusi tooks, koostasime kasuliku nimekirja teguritest, mis mõjutavad reklaamide tulemusi ning millega peab end sotsiaalmeedias reklaamides arvestama.
Tere tulemast Instagrami! Siin saad jagada pilte, jälgida lemmikbrände ja – olgem ausad – vaadata tundide kaupa kassivideosid. Kuid siin käib ka usin sotsiaalmeedia turundus.
Kuidas jääda Instagramis teiste seast silma? Siin on meie kümme asja, mida pead teadma enne, kui teed oma ettevõttele Instagrami konto ja soovid, et see teeniks tulu.
Meta (Facebook) CAPI seadistus / Pixeli seadistus Käesolevas blogipostituses õpetame, kuidas käib CAPI seadistuse tegemine, kui e-poe platvormideks on kas Woocommerce või WordPress. Teeme asja nii lihtsaks ning selgeks, et igaüks saab sellega edaspidi ise hakkama.
- 1
- 2











