Rubriigi arhiiv: Sotsiaalmeedia
Sotsiaalmeedia turundus ei nõua alati suurt eelarvet. Ka väiksemate ressurssidega väikeettevõtted saavad nutikate strateegiatega silma paista suurte kampaaniate kõrval ja jõuda oma sihtrühmani.
Tahad reklaamida oma ettevõtet sotsiaalmeedias, kuid Meta reklaamihaldur (Facebooki ja Instagrami reklaamide seadistamise ja mõõtmise platvorm) tundub keerulisevõitu? Ära muretse, selles artiklis anname ülevaate, mis on mis ja kuidas käib reklaamihalduris toimetamine.
Facebook reklaam ja turundus (Meta reklaamid) on parimaid viise sotsiaalmeedias uute klientide leidmiseks ja olemasolevatele turundamiseks.
Et Facebooki reklaam ja turundus tulemusi tooks, koostasime kasuliku nimekirja teguritest, mis mõjutavad reklaamide tulemusi ning millega peab end sotsiaalmeedias reklaamides arvestama.
Tere tulemast Instagrami! Siin saad jagada pilte, jälgida lemmikbrände ja – olgem ausad – vaadata tundide kaupa kassivideosid. Kuid siin käib ka usin sotsiaalmeedia turundus.
Kuidas jääda Instagramis teiste seast silma? Siin on meie kümme asja, mida pead teadma enne, kui teed oma ettevõttele Instagrami konto ja soovid, et see teeniks tulu.
Meta (Facebook) CAPI seadistus / Pixeli seadistus Käesolevas blogipostituses õpetame, kuidas käib CAPI seadistuse tegemine, kui e-poe platvormideks on kas Woocommerce või WordPress. Teeme asja nii lihtsaks ning selgeks, et igaüks saab sellega edaspidi ise hakkama.
Kuna siin on koos ettevõtjad, spetsialistid, tööotsijad, tööpakkujad, investorid ja teised äriinimesed üle maailma, pole LinkedIn asjata lõuapoolikute sõnul “ettevõtjate Facebook”.
Selles ärialainimeste ülemaailmses võrgustikus olemine võib avada uksi ja luua võimalusi, mis viivad saavutusteni, mida varem poleks osanud ette kujutadagi.
Kuid suured asjad juhtuvad vaid juhul, kui kasutada Linkedini turunduskanalina õigesti. Põhiline on pidada meeles, et LinkedIn pole Facebook ja turundus käib siin pisut teisiti.
LinkedIn pole enam ammu pelgalt “ettevõtjate Facebook”. See on sotsiaalmeediaplatvorm, kus kohtuvad olulise info vahendamiseks erinevate valdkondade tipptegijad ning ettevõtted.
Käesolevas artiklis vaatame lähemalt enda LinkedInis reklaamimise võimalusi ja kasutegureid.
Etteruttavalt öeldes on LinkedIn tänu oma reklaamirakenduse LinkedIn Reklaam (LinkedIn Ads) reklaamide sihtimine võimalustele tõhus kanal, et jõuda õigel ajal õiges kohas õige sihtrühmani.
Kuidas teha Facebook kampaaniat Selles artiklis jagame sulle 7 olulist edu võtit, et Facebook kampaaniad toimiksid.Kas teadsid, et Facebook – Meta on suurim sotsiaalmeedia platvorm kus ettevõtted saavad teha erinevaid kampaaniaid? Reklaamiagentuurina loome igapäevaselt erinevaid Faceboooki ja Instagrami kampaaniaid, mille toimimist me pidevalt analüüsime. Töötades erinevate valdkondade reklaamidega, on meil hea ülevaade, mis toimib ja […]
Mis on tootepilt ja reklaami visuaal? Kuidas neid kasutada? Headel tootepiltidel on omad kriteeriumid: Toodetel peavad olema professionaalselt tehtud pildid ehk õigel valgel taustal ja nurga alt. Pilt peab olema terav, hästi valgustatud ja pildistatud realistlike värvidega. Toode võiks olla pildistatud eri nurkade alt (mõningatel juhtudel lisatakse piltidele ka mõõdud näiteks mööbli puhul). Tänapäeval on […]