Rubriigi arhiiv: Sotsiaalmeedia

Facebook reklaam ja turundus: tulemused ja nähtavus ettevõttele

Facebook reklaam ja turundus

Facebook reklaam ja turundus (Meta reklaamid) on parimaid viise sotsiaalmeedias uute klientide leidmiseks ja olemasolevatele turundamiseks.

Et Facebooki reklaam ja turundus tulemusi tooks, koostasime kasuliku nimekirja teguritest, mis mõjutavad reklaamide tulemusi ning millega peab end sotsiaalmeedias reklaamides arvestama.

Sotsiaalmeedia turundus: 10 asja, mida teada enne ettevõtte Instagrami konto loomist

Sotsiaalmeedia turundus

Tere tulemast Instagrami! Siin saad jagada pilte, jälgida lemmikbrände ja – olgem ausad – vaadata tundide kaupa kassivideosid. Kuid siin käib ka usin sotsiaalmeedia turundus.

Kuidas jääda Instagramis teiste seast silma? Siin on meie kümme asja, mida pead teadma enne, kui teed oma ettevõttele Instagrami konto ja soovid, et see teeniks tulu.

LinkedIn – turundus otse otsustajatele

LinkedIn - turundus otse otsustajatele

Kuna siin on koos ettevõtjad, spetsialistid, tööotsijad, tööpakkujad, investorid ja teised äriinimesed üle maailma, pole LinkedIn asjata lõuapoolikute sõnul “ettevõtjate Facebook”.

Selles ärialainimeste ülemaailmses võrgustikus olemine võib avada uksi ja luua võimalusi, mis viivad saavutusteni, mida varem poleks osanud ette kujutadagi. 

Kuid suured asjad juhtuvad vaid juhul, kui kasutada Linkedini turunduskanalina õigesti. Põhiline on pidada meeles, et LinkedIn pole Facebook ja turundus käib siin pisut teisiti.

LinkedIn Ads ehk LinkedIn Reklaam

LinkedIn Ads ehk LinkedIn Reklaam - B2C ja B2B reklaamide võimalused LinkedInis

LinkedIn pole enam ammu pelgalt “ettevõtjate Facebook”. See on sotsiaalmeediaplatvorm, kus kohtuvad olulise info vahendamiseks erinevate valdkondade tipptegijad ning ettevõtted.

Käesolevas artiklis vaatame lähemalt enda LinkedInis reklaamimise võimalusi ja kasutegureid.

Etteruttavalt öeldes on LinkedIn tänu oma reklaamirakenduse LinkedIn Reklaam (LinkedIn Ads) reklaamide sihtimine võimalustele tõhus kanal, et jõuda õigel ajal õiges kohas õige sihtrühmani.

Kuidas teha Facebook kampaaniat

Kuidas teha Facebook kampaaniat Selles artiklis jagame sulle 7 olulist edu võtit, et Facebook kampaaniad toimiksid.Kas teadsid, et Facebook – Meta on suurim sotsiaalmeedia platvorm kus ettevõtted saavad teha erinevaid kampaaniaid? Reklaamiagentuurina loome igapäevaselt erinevaid Faceboooki ja Instagrami kampaaniaid, mille toimimist me pidevalt analüüsime. Töötades erinevate valdkondade reklaamidega, on meil hea ülevaade, mis toimib ja […]

Mis on tootepilt ja reklaami visuaal? Kuidas neid kasutada?

Mis on tootepilt ja reklaami visuaal? Kuidas neid kasutada? Headel tootepiltidel on omad kriteeriumid: Toodetel peavad olema professionaalselt tehtud pildid ehk õigel valgel taustal ja nurga alt. Pilt peab olema terav, hästi valgustatud ja pildistatud realistlike värvidega. Toode võiks olla pildistatud eri nurkade alt (mõningatel juhtudel lisatakse  piltidele ka mõõdud näiteks mööbli puhul). Tänapäeval on […]