+372 5333 47 17
Julgelt võtke ühendust | E-R. 09.00 - 18.00 info@geeks.ee
adwords reklaam

Internetireklaam Google AdWords

AdWordsi reklaami teatakse enamasti kliki-põhise reklaamina, kuid vähesed teavad, kui palju võimalusi see tegelikult pakub. Kui aus olla, siis on AdWords üks soodsamaid ja tõhusamaid internetireklaame. See hõlmab ka selliseid reklaame nagu näiteks otsingureklaam, banner-reklaam, videoreklaam (YouTube).
Jah, AdWordsi võimalused on lihtsalt piiramatud!

Mis on Google AdWords?

AdWords on reklaamiplatvorm, mille abil saab Google'i otsingusüsteemis ja Google'i partnerlehtedel kuulutusi näidata. AdWordsi reklaami tuntakse ka kui klikipõhist reklaami (CPC). Lisaks sellele saab AdWordsiga näidata reklaame tuhandatel partnerlehtedel, videoportaalis YouTube, Gmaili kontodes, Blogger.com-is, Google Mapsi süsteemis ja Androidi äppides (nutitelefonides).

Kuidas töötab Adwords?

Kõigepealt luuakse AdWordsis reklaamid ja tehakse vajalikud seadistused. Seejärel kuvab Google'i otsingusüsteem otsijale vastava märksõna sisestamisel reklaami.

Teadmiseks: Google'ile on oluline, et reklaam oleks otsijale kasulik (relevantne) ja otsingule sobimatuid reklaame võib AdWords hoopis mitte näidata. Google'i jaoks on tähtis kvaliteet: et otsija leiaks seda, mida ta otsib.

Kuidas toimub reklaami eest tasumine?

Kõige enam kasutatakse klikipõhist tasu – reklaamija maksab kuulutuse peale klikates. Olemas on ka teised tasumisvõimalused, mis pole nii populaarsed. Teatud kampaaniates on need siiski vajalikud ja toovad parimaid tulemusi.

Kuidas reklaami tulemuslikkust mõõta?

Interneti-reklaam on ainus reklaam, mille tasuvust saab mõõta sendi täpsusega ja eriti täpselt saab seda teha AdWordsiga. Igal kampaanial võib olla erinev eesmärk, mõnel võib olla teatud arv videote vaatamisi, ostu sooritamine või päringu tegemine e-mailile. Teiste sõnadega: igal kampaanial võib olla erinev eesmärk ja vastavalt eesmärgile ka erinev kampaania. Enne reklaamidega alustamist räägime teiega kampaania eesmärgid läbi, kuna me kõik ju tahame teada, kuidas reklaam töötab ja kasu toob!

Mida sisaldab teie AdWordsi konto haldus?

Vajalike anaüütika-tööriistade ühedamine
● Reklaamikampaaniate loomine
● Pidev kampaaniahaldus ja iganädalane optimeerimine
● Statistikapõhine tulemuslikkuse analüüs ja kampaaniate täiendamine
● Reklaamkampaaniate täiendamine
● Regulaarne kliendisuhtlus ning tagasiside tulemustest ja resultaatidest
● Igakuine põhjalik aruandlus tulemuste kohta
● Jooksvad soovitused ning kampaaniatäiendused ja ettepanekud

Protsess alates päringu tegemisest

Saame teie päringu.

Te kirjutate meile või võtate ühendust telefoni teel.

Vajaduste väljaselgitamine.

Tihti pöörduvad meie juurde inimesed, kes arvavad, et teavad, mis on AdWords ja mida nad tahavad, kuid neil pole asjast kaugeltki täielikku ülevaadet. Teie arusaamine võib tugevasti erineda meie teadmistest ning kõiki tooteid ei saa reklaamida ühtemoodi. Vajadusel istume maha ja seletame teile, kuidas konkreetne rekaam toimub ja mis võimalused AdWordsi reklaamil on.

Hinnapakkumine

Teeme teile hinnapakkumise ja räägime läbi strateegia, mille järgi hakkame tööd tegema.

Lepingu sõlmimine

Koostame konfidentsiaalsus- ja teenuslepingu ning alustame töödega.

Hea teada

Ühendame iga kampaania käivitamisel erinevaid tööriistu, et jälgida tulemusi ja saavutada aina parimaid resultaate.

-  Oleme tulemusele orienteeritud ja sellepärast ei eralda me otsingureklaami, banner-reklaami, videorekaami, remarketing'i, vaid kasutame neid kõike koos, et tulemus oleks maksimaalselt tõhus. Tasu selle eest ei muutu.

-  Tasuta SEO soovitused. Paljud kodulehed on optimeerimata, kuid parima tulemuse sooritamiseks on vajalik ka SEO.

-  Teie kontosid hakkavad jälgima Google'i poolt sertifitseeritud haldajad. Sertifikaat on tõend, et konto haldur teab, mida kontoga teha.

Call to action image

Lisa informatsiooni saamiseks helistage meile
+372 533 347 17
või kirjutage meile e-posti
info[at]geeks.ee