Mis on SEO, ehk kodulehe optimeerimine?
Mis on SEO, ehk kodulehe optimeerimine? Alustaks sellest, et räägiks üle terminid, mida kasutatakse. “SEO” = “Search engine optimization” = “otsimootorite optimeerimine” = “otsingumootorite optimeerimine” = “kodulehe optimeerimine” = “SEO optimeerimine”. Nagu me näeme, termineid on palju, kuid kõik need tähendavad üht ja sama. Mõisted ja arusaamad SEO – (lühend Search engine optimization) – on tegevuste kogum, eesmärgiga suurendada kodulehe nähtavust otsingumootorites. Mille jaoks on vaja kodulehe SEO optimeerimist? Kodulehe optimeerimist on vaja otsingute tulemuste parandamiseks (kõrgema positsiooni saamiseks) otsingumootoris, eesmärgina saada suuremat liiklust kodulehele. Kui kasutaja lööb Google otsingus sisse teatud märksõna, siis ta saab otsingu tulemusena teatud hulk vasteid (seda kutsutakse ka orgaaniliseks tulemuseks). SEO mõte ongi selles, et teie leht oleks maksimaalselt kõrgemal positsioonil, otsides otsingumootoris teatud märksõna alusel. NÄIDE Tavaliselt esimesed 5 otsingu tulemust on makstud reklaam ehk Google Ads reklaam. Mis on Google Ads reklaam? Järgmisena tuleb orgaaniline otsingutulemus. Mitte kogu aeg, kuid