Rubriigid

MIKS GOOGLE ADS REKLAAM EI TOO SOOVITUD TULEMUST?

MIKS GOOGLE ADS REKLAAM EI TOO SOOVITUD TULEMUST? Miks Google Ads reklaam ei too soovitud tulemust? Toome välja peamised probleemsed kohad. Sageli kuuleme ettevõtete arvamust, et Google Ads reklaam ei tööta nende jaoks. Kui süveneda probleemi siis näeme, et on tehtud vigu juba alguses reklaami seadistamisel ja arusaam reklaami ülesandest on vale. Antud artiklis toome välja põhilised probleemsed kohad, miks Google Ads reklaam ei ole toiminud vastavalt soovile.   GOOGLE ADS TÕSTAB MÜÜKI? Kas Te tõesti arvate, et reklaam teeb kõik töö Teie eest ära? Ärge olge nii naiivsed! Google reklaami esimeseks ja peamiseks ülesandeks on tuua lehele kasutajaid ehk tõsta lehe külastatavuse arvu ning tuua maksimaalselt õiged kasutajad, kes on huvitatud teie teenusest või tootest. Teiseks eesmärgiks ja ka väga oluliseks on kaubamärgi tuntuse tõstmine ehk bränding. Tänu graafilisele visuaalile (bänner) ja videoreklaamile (Youtube) saab seda teha väga efektiivselt..   TULEMUSI EI JÄLGITA! Igat reklaami tulemust peab jälgima, mõõtma

Loe veel

MIS ON ADWORDSI REKLAAMI ÜLESANNE?

MIS ON ADWORDSI REKLAAMI ÜLESANNE? Google AdWordsiga reklaami tehes satun aina sagedamini kokku inimestega, kes arvavad, et AdWords suudab kõike. Arvatakse, et kui AdWordsi kampaania tööle panna, siis müük kohe tõuseb ja kõik mured ongi kadunud. Nii see kahjuks pole!   Google Ads (AdWordsi) reklaami ülesanne nr 1 on tuua potentsiaalsed kliendid teie lehele. Muidugi on AdWordsi reklaamil erinevaid instrumente, mis aitavad teil tooteid müüa, kuid kindlasti ei sunni see kasutajat ostma just seda toodet, mida müüte. Kuid selles artiklis ei räägi ma AdWordsi reklaamist, vaid tahan öelda, et ärge tekitage endale väärarusaama, et tänu AdWordsi reklaamile hakkab müük kohe kasvama. AdWords toob kliendid lihtsalt teieni ja sellel on müügiprotsessis suur roll. Loe lähemalt ka müügilehtrist. Loe lähemalt ka müügilehtrist.   Kas sinu leht müüb? Koduleht või E-pood peab oma tööd tegema. Kui potentsiaalne klient tuleb sinu kodulehele, teda huvitab mingi kindel toode ja ta seda lehelt ei leia, siis

Loe veel
müügilehter

MIS ON MÜÜGILEHTER?

Väga paljud inimesed teavad, mis on müügilehter, ja paljud jällegi seda kahjuks ei tea.

Selgitan teile nüüd lähemalt, mis see on ja miks see oluline on. Müügilehter on turundusmudel mis kirjeldab teie klientide liikumist alatest esimesest kontaktist kuni ostu sooritamiseni.

Müügilehter (sales funnel, purchase funnel, sales pipeline)

Müügilehtri kontseptsiooni töötas välja Ameerika jurist Elias St. Elmo Lewis 1898. aastal. Mudel sisaldas kliendi psühholoogilist kirjeldust. Kolmkümmend aastat hiljem ühendatud see tuntud kaubanduse kontseptsiooniga – AIDA

Loe veel

Reg kood: 14113989

info@geeks.ee
+372 5862 9988

Tallinn, Mustamäe tee 44/1,
korpus C, 4 korrus.

Maja ees saab tasuta parkida kuni 3 tundi, kasutades parkimiskella.

LIITU UUDISKIRJAGA

Saadame värskeid uudiseid ning jagame sulle kasulikke turunduse- ja internetireklaami-teemalisi nõuandeid

Copyright 2017 – 2025 © GEEKS