+372 5862 9988

Turundus

Turundus on kompleks erinevaid tegevusi mille eesmärgiks on kokku viia ostja ja müüja. Turunduse eesmärk on leida tarbia soovid ja luua tarbijatele vajadus tarbida neid tooteid või teenuseid.

Turunduse aluseks on turundatav kaup või teenus. Põhiülesandeks on uute klientide leidmine ja olemasolevate klientidega suhtlemine ja suhete kinnitamine ning arendamine.

Turunduse alla lähevad järgnevad tegevused: turuanalüüs (konkurendid, kliendid, potentsiaalsed kliendid), toote või teenuse bränding, hinnakujundus, ettevõtte positsioneerimine turul, reklaam erinevates kanalites, suhtekorraldus, kliendinfosüsteemi loomine ja haldamine jpm.

INTERNETITURUNDUS

Internetiturundus sisaldab peaagu samu tegevusi nagu klassikalisel turundusel, kuid ta on suunatud tegevusele internetis. Suurimaks plussiks on see, et antud tegevust saab kergemini suunata õigele vaatajaskonnale ja mõõta tegevuse tulemust.

Internetiturundus tiirleb rohkem ümber kodulehe, internetipoe või muu internetis oleva lahenduse, kus kasutaja saab tutvuda teie toote või teenusega. Tänapäeval peab kasutama iga ettevõte turundust või internetireklaami kuna kui teid pole internetis, siis teid pole üldse olemas.

Igal ettevõttel on oma struktuur ja oma klientuur ning kõikidele ei sobi samasugused meetmed. Mõne jaoks jätkub sotsiaalmeediast, kuid mõnel on vaja töötada erinevate kanalitega, et saavutada vajalik tulemus.

Email turundus

Parim viis töötada olemasolevate klientidega ja hoida klientide lojaalsust.

Sotsiaalmeedia turundus

Valime parima klikki hinna ja strateegia, et saavutada parim tulemus.

Klikipõhine reklaam Google Ads

Tulemuslikum suunatud reklaam internetis.

Saada päring