GOOGLE ADS REKLAAMI PLUSSID JA MIINUSED ETTEVÕTLUSE JAOKS!

GOOGLE ADS REKLAAMI PLUSSID JA MIINUSED!

Kuidas saada uusi kliente läbi interneti?

Selle probleemi ees seisab iga ettevõtja, nii alustav, kui ka tegutsev.

Esialgu vaatame, mis kanaleid pidi saame kasutajad teie kodulehele.

1. Orgaaniline tulemus otsingumootorites (SEO)
2. Suunatud klikipõhine reklaam otsingumootorites
3. Reklaam sotsiaalmeedias
4. Bänner reklaamid
5. Emaili turundus
6. Infoportaalid ja ärikataloogid

Antud artiklis räägime suunatud reklaamist otsingumootoris ehk Google Ads reklaamist.

Google otsingumootor on kõige populaarsem maailmas ja seal toimub enamus otsinguid. Klikipõhine reklaam on kõige tõhusam ja tõstab teie lehe kõige kiiremini esimestesse positsioonidesse otsingumootoris, kuigi ta võtab selle eest raha.

Googl ads reklaam

PLUSSID – Google Ads reklaami eelised

  • Põhimõtteliselt koheselt peale reklaami avalikustamist hakkatakse teie reklaami näitama, ning teie lehele tulevad teie potentsiaalsed kliendid.
  • Google Ads reklaamikeskkond katab internetis otsinguvõrgustiku, display võrgustiku, mis sisaldab bännerreklaame, videoreklaame (youtube), ning rakendusesiseseid reklaame (mobiilirakendused).
  • Reklaami näidatakse ainult neile kes otsib.
  • Reklaami saab suunata väga täpselt, soo põhiselt, vanuse põhiselt või vastavalt regioonile (linn) või lähiümbruskonnale.
  • Aruandlus on väga täpne, ning näitab ära iga klikki ja iga reklaamkuulutuse kuvamisele kulutatud sendi.
    Tasu võetakse vaid tulemuse eest.

 

MIINUSED – Google Ads reklaami puudused

  • Süsteemi kasutamine on tasuta, kuid klikkide eest peab tasuma.
  • Et olla koguaeg esimestel positsioonidel, võib kulu minna väga suureks, eriti siis kui on palju konkurente.
  • Väga kerge on tööle panna reklaami ja sama kerge on kulutada suuri summasid tulemuseta.
  • Süsteemil on palju seadistusi, et mitte üle maksta peab kontoga pidevalt tegelema ja optimeerima.
  • Teha edukalt reklaami Google Adsiga eeldab seda, et kasutate lisaks ka muid süteeme nagu Google Analytics ja Google Tag Manager.

 

KOKKUVÕTTEKS

Reklaamis nagu malemängus on tähtis teada mida sa teed ja miks sa teed. Suunatud reklaam on mõeldud selleks, et tuua potentsiaalseid kliente teie lehele, kus te saate rääkida enda tootest või teenusest mida te pakute.

 

SOOVITUS

Tehke nii, et teie leht oleks nagu hea müügimees, kes lahendab kliendi vajaduse. Kui leht pole võimeline tegema müüki, siis on väga väike võimalus, et klient teie juures ostu sooritab või teeb päringu. Olgugi, et reklaam ise on seadistatud väga hästi.

Pakkuge kliendile lisaväärtust, miks ta peaks valima teid, mis eelised on teil võrreldes konkurendiga?

Kasutage üleskutseid, tegema teatud tegevust CTA (call to action) osta täna, võta ühendust, kirjuta meile, esita küsimus jne.

Ärge unustage, et teil on olemas ka konkurendid, kes müüvad sama toodet/teenust või sarnaste omadustega kaupa.

Google Ads reklaam ei tee imesid, vaid toob kasutajaid lehele. Head tulemust annab ka taasturundus reklaam, mis toob potentsiaalse kliendi tagasi lehele, kui klient veel kahtleb teie tootes või teenuses.

Artikkel ilmus algselt Digiturundaja blogis

Google Ads reklaam teenusest saad lugeda siit.