+372 5862 9988

Google Ads (Adwords) otsinguvõrgustik

Google otsingureklaam on enim tuntud ja seda teatakse kui Google reklaami, kuid see on ainult üks olemasolevatest reklaami võimalustest.

Kuidas töötab antud reklaam?

Google Ads kontos seadistatakse kampaania, milles luuakse erinevaid reklaamrühmi, milles võivad olla erinevad reklaamkuulutused, mida omakorda näidatakse ainult teatud märksõnade kasutamisel Google otsingusüsteemis. Seda me nimetamegi Googeldamiseks.

Esimesed otsingutulemused ongi tavaliselt makstud reklaam ehk Google otsingureklaam. Teised otsingutulemused on orgaaniline otsingutulemus.

Just orgaanilise otsingutulemuse parandamist aitab SEO. Loe sellest siit.

Google Ads (Adwords) otsinguvõrgustik
Google Ads (Adwords) otsinguvõrgustik

Kõik tundub lihtne ja loogiline. Mille jaoks igakuist haldusteenust?

Kõik pole nii kerge, kui esialgu tundub, muidu ei oleks ju olemas Google Partnereid, kelle ülesandeks on hallata Google Ads reklaamikontosi üle maailma.

Google Ads reklaamil on üks “väga hea” omapära, mis suudab väga efektiivselt teie reklaamieelarvet ära kulutada tulemust saavutamata.

Meie ülesandeks on seadistada reklaami nii, et reklaam jõuaks õigele kasutajale ja õigel ajal. Muidugi selle jaoks läheb mõni aeg, kuna kõik info tuleb meile analüütikast, mida me analüüsime ja vastavalt sellele ka korrigeerime reklaamkampaaniat, või hoopis teeme teise.

On vaja testida ja proovida erinevaid võimalusi, et välja filtreerida mittetöötavad strateegiad ja leida just selline moodus, mis toimib teie ettevõttega kõige paremini.
Miks on vaja haldust? Loe lisaks...

OLEME SERTIFITSEERITUD GOOGLE PARTNER

Google partneristaatus tähendab, et oleme üles näidanud oskusi ja oskusteadmisi AdWordsi alal, oleme täitnud Google’i kulunõuded, saavutanud oma agentuuri ja klientide käibekasvu eesmärgid ning säilitanud ja kasvatanud oma kliendibaasi.
Kontrolli seda Google lehelt ise. LINK

Kuidas saab jälgida reklaami tõhusust?

Google reklaami tõhusust saab jälgida sendi täpsusega, kuid siiski on olemas pimedaid kohti, mis jääb meile teadmatuks.
Iga reklaami puhul lepime kokku, mis moodi me hakkame jälgima reklaami tõhusust. E-poe osas on lihtne, ning see oleks toote müük. Muude lehtede osas võib see olla kliendi päring, kõne, uudiskirjaga liitumine. On olemas ka muid mooduseid, kuid need on enim kasutatavad.

Vastavalt sellele, me saame välja arvutada kulud ja tulud, ning aru saada, mida oleks vaja muuta, et tulemus oleks veel parem.

Saada päring

Hea teada!

Me ei eralda ega ei küsi lisatasu otsingureklaami, displeireklaami, videoreklaami või rakendussiseste reklaamide eest.

Helistage meile
+372 5862 9988
või kirjutage meile e-posti
info[at]geeks.ee

Lisaks lugemiseks

Mis on Google Ads reklaam?

Põhjalikumalt lahti kirjutatud mis on Google Ads reklaam.

Mis on müügilehter?

Kirjeldab teie klientide liikumist alatest esimesest kontaktist kuni ostu sooritamiseni.