Teosta iseseisvalt Google Ads reklaami audit ja paranda reklaamide tulemusi. Kontrollnimekiri konversioonidest märksõnadeni on allalaetav!
Rubriigi arhiiv: Google Ads
Miks ma ei näe oma Google Adsi reklaame?
Kas need üldse töötavad?
Mis toimub?
Selles artiklis püüan selgitada põhjuseid, miks te ei pruugi oma Google Adsi reklaami näha.
Tegelikkuses on põhjuseid palju ning sageli pole vaja muretseda.
Google Ads on reklaamiplatvorm, mis kuvab reklaame Google’i otsingutulemustes, Google’i alamplatvormidel nagu Gmail, Google Maps või Picasa, samuti Youtube’is või Google’i partnerlehtedel.
Seega katab Google Ads praktiliselt terve interneti. Google Ads on terve omaette ökosüsteem.
Google Ads on turundusvaldkonnas tuntud ka oma vana nimega Google AdWords. Mõni turundaja ei ütlegi Google Ads ega Google Reklaam, vaid vanast harjumusest hoopis Google AdWords. Heal lapsel mitu nime, meie ütleme siin blogis ja päriselus kas Google Ads või Google Reklaam.
Google kutsub seda remarketing kampaaniaks, Yandex aga retargeting kampaaniaks, kuid eesti keeles tuntakse ja kutsutakse seda taasturundus reklaamikampaaniaks. Antud artiklis räägime, millega on tegu ja miks peaks iga turundaja ning reklaamija antud reklaami võimalust kasutama.
Antud lehelt leiad palju ja erinevat informatsiooni Google Ads reklaami kohta. Püüan kirjutada lühidalt ja konkreetselt, ilma tühja jututa.
Lehte hakkan pidevalt täiendama ja lisama uut informatsiooni. Seda lehte võib nimetada “Juurkaustaks”, kust saate liikuda edasi sinna, mis teid parajasti huvitab.
Tihti kuuleme sellist väidet, et Google Ads reklaamihaldust pole vaja. Soovitakse ühekordset reklaami seadistamist ja jätta see omapead jooksma.
Antud artiklis tahakski rääkida, miks see väide pole õige ja reklaamihalduse tähtsusest. Lisaks, miks ei tohiks lasta reklaamidel lihtsalt joosta?
GOOGLE ADS REKLAAMI PLUSSID JA MIINUSED! Kuidas saada uusi kliente läbi interneti? Selle probleemi ees seisab iga ettevõtja, nii alustav, kui ka tegutsev. Esialgu vaatame, mis kanaleid pidi saame kasutajad teie kodulehele. 1. Orgaaniline tulemus otsingumootorites (SEO)2. Suunatud klikipõhine reklaam otsingumootorites3. Reklaam sotsiaalmeedias4. Bänner reklaamid5. Emaili turundus6. Infoportaalid ja ärikataloogid PLUSSID – Google Ads […]
MIDA TÄHENDAB GOOGLE PARTNER? Kindlasti on paljud kohanud reklaamides või artiklites väiteid, et ollakse Google Partner või Google Premium Partner ja on olemas sertifitseeritud kontohaldurid. Kuid mida see tähendab? Mida on üldse vaja teha, et saada Google Partneri staatus? Kui soovid tellida teenuse Google Partnerilt, peab teenusepakkuja vastama kindlatele nõudmistele. Kõigepealt on vaja teenusepakkujal […]
MIKS GOOGLE ADS REKLAAM EI TOO SOOVITUD TULEMUST? Miks Google Ads reklaam ei too soovitud tulemust? Toome välja peamised probleemsed kohad. Sageli kuuleme ettevõtete arvamust, et Google Ads reklaam ei tööta nende jaoks. Kui süveneda probleemi siis näeme, et on tehtud vigu juba alguses reklaami seadistamisel ja arusaam reklaami ülesandest on vale. Antud artiklis toome […]
MIS ON ADWORDSI REKLAAMI ÜLESANNE? Google AdWordsiga reklaami tehes satun aina sagedamini kokku inimestega, kes arvavad, et AdWords suudab kõike. Arvatakse, et kui AdWordsi kampaania tööle panna, siis müük kohe tõuseb ja kõik mured ongi kadunud. Nii see kahjuks pole! Google Ads (AdWordsi) reklaami ülesanne nr 1 on tuua potentsiaalsed kliendid teie lehele. Muidugi […]