Iga ettevõtja on kuulnud lubadust: “Pane Google’is reklaam käima ja kliendid tulevad.”
Paljud proovivadki ise – ja tõsi, tehniliselt saab kampaania paari klikiga tööle.
Rubriigi arhiiv: Google Ads
Google Ads on reklaamiplatvorm, mis kuvab reklaame Google’i otsingutulemustes, Google’i alamplatvormidel nagu Gmail, Google Maps või Picasa, samuti Youtube’is või Google’i partnerlehtedel.
Seega katab Google Ads praktiliselt terve interneti. Google Ads on terve omaette ökosüsteem.
Google Ads on turundusvaldkonnas tuntud ka oma vana nimega Google AdWords. Mõni turundaja ei ütlegi Google Ads ega Google Reklaam, vaid vanast harjumusest hoopis Google AdWords. Heal lapsel mitu nime, meie ütleme siin blogis ja päriselus kas Google Ads või Google Reklaam.
Teosta iseseisvalt Google Ads reklaami audit ja paranda reklaamide tulemusi. Kontrollnimekiri konversioonidest märksõnadeni on allalaetav!
Miks ma ei näe oma Google Adsi reklaame?
Kas need üldse töötavad?
Mis toimub?
Selles artiklis püüan selgitada põhjuseid, miks te ei pruugi oma Google Adsi reklaami näha.
Tegelikkuses on põhjuseid palju ning sageli pole vaja muretseda.
Google kutsub seda remarketing kampaaniaks, Yandex aga retargeting kampaaniaks, kuid eesti keeles tuntakse ja kutsutakse seda taasturundus reklaamikampaaniaks. Antud artiklis räägime, millega on tegu ja miks peaks iga turundaja ning reklaamija antud reklaami võimalust kasutama.